Učinkovito vodstvo znači biti svjestan svog punog potencijala, kao i područja i vještina koje je potrebno dodatno razvijati i usavršavati. Liderske vještine podrazumijevaju mnoštvo međuljudskih i komunikacijskih vještina koje se odnose na razvoj emocionalne inteligencije, kritičko razmišljanje, timski rad, uspješno delegiranje zadataka te sposobnost brzog, ali učinkovitog donošenja odluka.
Sve se te vještine mogu uvježbati, a potom se individualni liderski stil nadograđuje i svatko razvija svoje sposobnosti. Odličan početak za razvoj tih vještina upravo je Mirakulov Mini MBA ONLINE.
Prva dva modula ovog programa posvećena su razvoju liderskih vještina kroz teorijski okvir, a zatim i kroz analize, vježbe i individualne zadatke. Od samoprocjene u situacijskom modelu vodstva do razvijanja tima, predavačica doc.dr.sc. Jasminka Samardžija svakom polazniku omogućuje sagledavanje individualne korisnosti sadržaja seminara.
Stara paradigma vođenja zasnovana na znanju i moći više nije primjenjiva na sve situacije, a nove generacije donose druga očekivanja od lidera. Mirela Španjol iz svog 15-godišnjeg iskustva izvlači najbolje alate za neverbalne i paraverbalne tehnike uvjeravanja, načine kako zadobiti povjerenje i motivirati ljude te druge alate za vođenje agilnih timova.
Odlika dobrog rukovoditelja je i efikasno upravljanje vremenom i prioritetima. Na istoimenom modulu doc.dr.sc. Davor Perkov otkriva pet najčešćih kradljivaca vremena i kako ih se riješiti te matricu upravljanja vremenom, što će polaznicima pomoći optimizirati interpersonalne odnose.
Davorka Tolić na modulu Popularne taktike i izgradnja kulture davanja povratnih informacija govori o tome što je feedback, a što ne, kako pravilno dati povratnu informaciju, koje vrste feedbacka postoje te dijeli mnoge druge korisne savjete koji će polaznici moći iskoristiti u svakodnevnom životu i radu.
Mini MBA program ne bi mogao proći bez modula posvećenom jednoj od glavnih buzz riječi u modernom poslovanju – agile. Romina Ivančić na primjerima iz prakse govori kada treba odabrati agile način rada, kako odabrati pravu metodologiju i mjeriti uspješnost.
Program završava dvjema temama važnima za svakog rukovoditelja. To su delegiranje i upravljanje promjenama. Alen Premužak, menadžer s 22 godine profesionalnog iskustva, govori o važnosti efikasnog delegiranja, različitim načinima delegiranja ovisno o složenosti posla i iskustvu članova tima, osnovnim fazama procesa promjena te povezanosti osobe i organizacijske promjene.
Program Mini MBA – Leadership Skills – ONLINE održat će se od 23. veljače do 31. ožujka putem Zoom platforme, a detaljne informacije o sadržaju programa i predavačima provjerite na poveznici.