Gotovo svi proizvodi kompanije Nestlé bilježe rast prodaje u jeku pandemije koronavirusom, posebice temeljem web prodaje, ali i u fizičkim trgovinama, ali uvjerljivo najveći rast prodaje bilježi njihova instant kava. Nisu samo pripravci kave ti koji bilježe rast prodaje, usred pandemije porasla je i prodaje njihovih kafe-aparata Dolce Gusto.
- Očito je da su se usred zatvaranja gospodarstva zbog pandemije ljudi u Hrvatskoj zaželili Horeca doživljaja kave u svojoj kuhinji, kave kao iz kafića - izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Dimitriu je predstavio poslovne rezultate kompanije te naglasio kako je poslovanje danas znatno drugačije nego prije tri mjeseca – bilježi se veliki porast e-poslovanja, važnost blizine mjesta kupnje, kupnje postaju manje učestale, no veće uz visoku osjetljivost potrošača na cijene.
- To je smjer kojim ćemo se i mi voditi prilikom kreiranja asortimana i prodajnih planova - kazao je Dimitriu te naglasio kako sve to mogu i pratiti jer poslovni rezultati kompanije Nestlé za prvi kvartal 2020. pokazuju organski rast od 3.1 posto u Hrvatskoj, kao i prodaju u iznosu od čak 8.2 milijuna švicarskih franaka. Globalni je rast od 4.3 posto, a stvarni interni rast od 4.7 posto, dok prodaja iznosi 20.8 milijardi švicarskih franaka.
Zadnja istraživanja ponašanja potrošača u regiji pokazuju povećanje vremena koje se provodi s obitelji, veliki porast aktivnosti kuhanja uz koju se veže i korištenje svježih namirnica te priprema zdravijih obroka. Najguglanija riječ usred pandemije u regiji je bila, proučili su u Nestléu - piletina.
- Neprekidno radimo na tome da naši proizvodi budu još ukusniji, zdraviji i održivi za okoliš. U tom smjeru krenuli smo i s brojnim inovacijama u asortimanu. Ponosna sam što je 95 posto našeg MAGGI i THOMY asortimana danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Hrvati vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih obroka - izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe, najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu za ovu godinu, od kojih su neke na tržištu poput majoneze s avokadom i uljem konoplje.