Ovogodišnji strateški plan Orbico grupe, vodećeg europskog distributera u vlasništvu Branka Roglića, smanjenje je broja tvrtki sa sadašnjih 47 na dvadeset. Tako bi Orbico u svakoj zemlji u kojoj posluje trebao imati jednu tvrtku iz koje će se voditi poslovanje u toj državi. Mnogo poduzeća Orbico je stekao akvizicijama, ponajviše u zemljama srednje i istočne Europe. Najviše ih ima u Poljskoj i Rumunjskoj.
– Odlučili smo se na taj potez radi povećanja efikasnosti poslovanja i ušteda – kaže Roglić. Orbicov vlasnik najavljuje nove poslove i kaže da im pandemija koronavirusa nije previše utjecala na poslovanje.
Inače. Roglić je nedavno za Lider napisao kako se svijet mijenjao i prije, a pandemija je te promjene višestruko ubrzala. Veliki broj ljudi je u kratkom vremenu prešao na online način života: sastanke, kave, kupovinu… Oni će se djelomično vratiti na staro, no dio koji se odnosi na napredak će ostati ovakav.
- U Orbicu ćemo nastaviti s digitalizacijom, koja je sada, više no ikad, ključ uspjeha svake kompanije. Svijest i ponašanje kupaca također su ubrzali u tom smjeru. Koronakriza nas je naučila koliko sastanaka možemo odraditi online te se potreba za poslovnim putovanjima smanjila preko noći. U Orbicu ćemo nastaviti s edukacijom zaposlenika kroz Orbico Academy, kako bi bili konkurentniji te postizali bolje rezultate u „novoj normalnosti“ - napisao je Roglić.