Procter&Gamble ide korak dalje u nastojanjima da olakša pružanje pomoći tijekom pandemije koronavirusa i ublažavanja posljedica potresa u Zagrebu i okolici. Kompanija koja donosi proizvode milijunima kućanstava diljem svijeta ubrzava korake kako bi ostvarila ključnu misiju: poboljšanje kvalitete svakodnevnog života. Svijet se trenutačno bori protiv pandemije COVID-19 i pomoć je najprije potrebna ranjivim skupinama te organizacijama koje među prvima odgovaraju na poziv u pomoć.
– Pomaganje je dio sustavnog pristupa i naše korporativne filozofije. Želimo biti tu za zajednice kojih smo dio, u dobru i u zlu. Za istinsko povezivanje potrebne su godine, a sada kada ove zajednice trebaju našu potporu, činimo sve kako bismo pomogli. P&G zapravo čini ono što i uvijek čini tijekom humanitarnih kriza. Naš cilj ostaje isti: naše robne marke pomažu ljudima koji su najviše pogođeni krizama, ali i onima koji pomažu – izjavila je Lana Zanne Latos, generalna direktorica Procter&Gamblea za Hrvatsku i Sloveniju.
Kako bi ostvarila svoj cilj i što učinkovitije pomogla ljudima u potrebi, kompanija je posvećena dugoročnom radu s partnerskim organizacijama.
- Ukupan zbroj donacija u Hrvatskoj iznosi 415.000 kuna.
- 160.000 kuna donirano je novčano, a više od 255.000 kuna u proizvodima.
- Kako bi se što učinkovitije pomoglo najranjivijim skupinama, P&G surađuje s dugogodišnjim partnerima, Hrvatskim Crvenim križem i UNICEF-om. Kao dio suradnje, kompanija je donirala proizvode svojih robnih marki Jar, Gillette, Head & Shoulders, Pantene, Old Spice, Blend-a-med, Oral B i Pampers onima koji prvi odgovaraju na kriznu situaciju.
- P&G je tijekom pandemije stavio svoje resurse na raspolaganje brojnim organizacijama diljem svijeta s ukupnom donacijom koja prelazi 15 milijuna dolara.
Više informacija - OVDJE.