Nakon iznimno uspješne prve sezone koja je prošle godine privukla pozornost javnosti, a kandidatima pomogla da stasaju u prave poduzetnike te predstave svoje proizvode domaćem tržištu, za sudjelovanje u drugoj sezoni projekta 'Startaj Hrvatska' ove godine prijavilo se više stotina malih poduzetnika i startupova. Odabrano je osam najboljih kandidata, a u dinamičnim emisijama koje kreću već ove subote na Novoj TV gledatelji će pratiti njihove životne i poduzetničke priče.
Pred kandidatima druge sezone nije bio nimalo lagan zadatak usavršavanja proizvoda, ali su uz podršku stručnog tima SPAR-a njihovi proizvodi zaslužili svoje mjesto na policama velika trgovačkog lanca.
Inovativni i hrabri
Među njima je Đakovčanin Zvonimir Kalić, uzgajivač ekokonoplje koji je, posebno cijeneći obiteljsko naslijeđe, svoje znanje iz ekonomije preusmjerio u razvoj ulja od konoplje Croaticanna. Inovativna Jelena Gadže iz Zagreba osmislila je Fruit Moons, snack od dehidrirana voćnog pirea. Osim zanimljivog i jedinstvenog proizvoda na tržištu, Jelena će gledateljima pokazati i što je gotovo čelična snaga volje, koja ju je, nakon brojnih prepreka, dovela do projekta 'Startaj Hrvatska'.
Ekipa Kombucha, točnije Roko Romić, Zdravko Džeba, Almira Gilda Tumpap Espina i Mario Likar, predstavit će svoj osvježavajući, blago gazirani fermentirani čaj, kao i entuzijazam i zalet koji su tu poduzetničku priču preko pola svijeta doveli u Zagreb. Vesna Sirovina i Ivana Grčić iz Samobora gledateljima i potencijalnim kupcima otkrit će više o brendu Melli Aromatica i prirodnim deterdžentima i omekšivačima za rublje kojima, između ostaloga, žele potaknuti sve na očuvanje prirode.
Jedna od kandidatkinja je i Zagrepčanka Maja Feralić, koja se, iako je prije desetak godina sama sebi obećala da više nikad neće biti poduzetnica, ipak vratila u poduzetničke vode. Prilagodba na suživot s dijagnozom multiple skleroze i nove životne okolnosti rezultirali su njezinim brendom Nutty BARica pločica s orašastim voćem.
Inspirativne priče
Sve o ručno rađenim raviolima pa-Šta, koji dolaze u tri punjenja i okusom vraćaju u djetinjstvo, ispričat će Renata Burić iz Zagreba. Nije se pokolebala ni u najizazovnijim životnim situacijama, što je zajednička odlika svih ovogodišnjih marljivih i ambicioznih kandidata.
Među inspirativnim pričama druge sezone je i ona Brankice Borović iz Radučića, sela u zaleđu Knina, o brendu kozmetike od magarećeg mlijeka Viktoria. Menadžerske poslove i život u Rimu Brankica je zamijenila mirnim životom na selu, a nazivom brenda odala posvetu svojoj kćeri Viktoriji, kao i pobjedi nad svim nedaćama i preprekama s kojima se susrela.
Vinkovčaka Marija Čulo svu svoju energiju posvetila je proizvodnji smrznutih kolača i slastica 7stars, a projekt 'Startaj Hrvatska' prepoznala kao priliku da poslovanje podigne na novu, višu razinu.