S obzirom na to da u predbožićnom tjednu većina web trgovaca zaključuje božićne narudžbe, dostavu poklona i ostalih blagdanskih potrepština, Jeftinije.hr je napravio alizu što su korisnici platforme najviše tražili i kupovali u proteklih nekoliko tjedana, navodeno je u priopćenju.
Detaljna analiza ovogodišnje predbožićne kupnje i ponašanja potrošača napravljena je pomoću agregatora blagdanskih online ponuda i proizvoda (tzv. gift advisor) koji je ove godine pokrenut na Jeftinije.hr. Ideja je bila potrošačima i korisnicima platforme olakšati pretraživanje blagdanskih ponuda u domaćim web trgovinama i tako je nastao Jeftinije.hr.
U posljednjih 30 dana, u blagdansku je kupovinu s Jeftinije.hr krenulo 2 milijuna online kupaca. Uspjeh specijaliziranih podstranica koje potrošačima omogućuju personalizirano iskustvo kupnje komentirala je i Polona Stanovnik, direktorica marketinga na Jeftinije.hr:
- U svojim pretraživanjima potrošači žele trenutnu gratifikaciju svojih sklonosti, a s druge se strane, tijekom same kupovine ponašaju vrlo racionalno jer ne žele gubiti novac. Zato smo na Jeftinije.hr odlučili korisnicima olakšati fazu istraživanja i pomoći im ostvariti brže i učinkovitije kupnje pripremom specijaliziranih web stranica koje im na jednom mjestu donose najpovoljnije akcije na tržištu ili najprimjerenije poklone za najmilije. Tako smo u poplavi Black Friday kampanja imali izrazito popularnu podstranicu sa svim Black Friday ponudama, a u ovo predblagdansko vrijeme imamo podstranicu s generatorom poklona na kojoj potrošači mogu u skladu sa svojim kriterijima pronaći najprikladnije darove - kazala je Stanovnik.
Koji su najpopularniji proizvodi ovogodišnje predblagdanske kupovine?
Analiza potražnje i ponašanja potrošača u prvim tjednima prosinca istaknula je nekoliko kategorija koje su privukle najveću pažnju potrošača. Očekivano, početkom mjeseca je eksplodirala potražnja za božićnim lampicama, bila je čak 246 posto viša nego u istom razdoblju prošle godine. Kategorija robotskih usisavača bila je druga najpopularnija među domaćim potrošačima, a taj trend potražnje nastavlja se još od ovogodišnjih Black Friday akcija.
Iduća po popularnosti našla se kategorija parfema, potpuno prikladno i očekivano u ovo doba godine s obzirom na to da se radi o jednom od bezvremenskih, elegantnih i uglavnom rado prihvaćenih izbora dara. Parfeme slijedi jedna od inače najpopularnijih kategorija proizvoda – ženska obuća, odnosno ženske čizme. U usporedbi s prošlom godinom, potražnja za ženskim čizmama je porasla za 245 posto što je svakako dobra vijest za nišne trgovce i potvrda da smo daleko od zasićenosti tržišta po pitanju ponude i potražnje odjeće i obuće.
Na veliko iznenađenje, vrtna galanterija našla se iduća na popisu najpopularnijih kategorija, potražnja za proizvodima iz tog segmenta je porasla za čak 385 posto u odnosu na prošlu godinu. Što se tiče najpopularnijih pojedinačnih proizvoda, izdvojili smo njih deset koji su ove godine bili najčešći izbor potrošača.
Odabir savršenog poklona zaista nije lagan zadatak. Iziskuje puno pažnje i razmišljanja, treba znati čitati između redaka i iskoristiti sve dostupne informacije – od razgovora uz kavu, uzdaha pri pogledu na neki predmet do neobaveznog razgovora o hobijima ili načinu na koji provodi slobodno vrijeme – sve su to djelići mozaika koje treba marljivo prikupljati tjednima čak i mjesecima – kako bi ih u trenutku darivanja, mogli majstorski sastaviti u – savršen poklon.
Jeftinije.hr - Čarobnjak za odabir poklona pokazao se pri tome kao pouzdan savjetnik i početna točka kupnje velikoj većini domaćih online potrošača. Prilog je napretku domaćeg (i regionalnog) ecommerce tržišta, ali i potvrda tome koliko je važno prepoznati potrebe potrošača i razvijati digitalna rješenja koja će im spremno udovoljiti.