Hrvatska
StoryEditor

STUDENAC 2.0 - Snažan rast glavnoga maloprodajnog lanca na Jadranu

25. Ožujak 2021.
foto Cropix
Brzi rast kompanije potpomognut je izvrsnim razumijevanjem lokalnog okružja i uspješnim prilagođavanjem tržišnim izazovima

Studenac je nastao kao omiški obiteljski obrt prije gotovo pet desetljeća, odakle 90-ih poslovanje širi na maloprodaju, a od 2018. godine u vlasništvu je investicijskog fonda Enterprise Investors. U prethodne dvije godine tako je prošao kroz veliku transformaciju praćenu uspješnim akvizicijama i organskim rastom, a danas je, zahvaljujući kontinuiranom napretku, glavni maloprodajni lanac na jadranskoj obali i jedan od vodećih u Hrvatskoj.

Rast i jačanje položaja

Mreža Studenca u protekle dvije godine narasla je za više od 60 posto, a do kraja ožujka uključivat će tako 623 prodavaonice. Znatan je i rast broja zaposlenih, kojih je približno 3500, što je 40 posto više u odnosu na 2018. godinu. U skladu s time rastao je i broj otvorenih radnih mjesta praćenih restrukturiranjem i unapređenjem gotovo svih odjela unutar tvrtke. Razdoblje 2019. i 2020. obilježili su tako snažan organski rast i važne akvizicije. 

image
foto Cropix

Preuzimanje Istarskih supermarketa donijelo je teritorijalno širenje lanca, a preuzimanje Sonik trgovina jačanje pozicije Studenca u Zadarskoj županiji. Novi rast mreže nastavit će se i u 2021., a to će pridonijeti još čvršćoj vodećoj poziciji toga maloprodajnog lanca.

Transformacija u modernu trgovinu

Prelazak iz tradicionalne prehrambene trgovine u modernu maloprodajnu trgovinu na korak do svojih kupaca jedno je od glavnih obilježja Studenca u proteklom razdoblju. Uspješno su implementirani novi format trgovine i koncept one stop shop te uređenje i novi dizajn cjelokupne mreže prodavaonica. Poseban naglasak stavljen je i na svježe proizvode te ponudu TO GO. Važna je i transformacija IT-a, koja je osnova za bolju kontrolu poslovanja te glavni pokretač učinkovitosti, a Studenac nastavlja biti usredotočen na daljnji razvoj tehničkih standarda i procesa radi njihova unapređivanja.

Kvaliteta odnosa s kupcima

Studenac, uz rast i razvoj, iznimno njeguje i odnose s kupcima. U prethodnih godinu dana tako je pokrenuo i unaprijedio mnogobrojne projekte kojima je u središtu kupac, poput ponude ‘Kupi i pokupi’ te mogućnosti slanja i preuzimanja paketa, a proširene su i usluga plaćanja režija i ponuda TO GO te su uvedene akcije vjernosti.

Potvrda kvalitetnog odnosa došla je Studencu i u obliku zlatne medalje ‘Customer’s Friend – jer mi cijenimo svoje kupce’ i certifikata ‘Posvećeni izvrsnosti’. Cijenjeno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, a njime se odlikuju tvrtke koje su posvećene izvrsnosti i uzornom odnosu sa svojim kupcima.

Razvoj društvene odgovornosti

Svjestan da uz rast dolazi i izraženija mogućnost pozitivnog djelovanja, Studenac je u 2020. pokrenuo ‘Korak bliže prirodi’, svoj autentični društveno odgovoran projekt koji se temelji na akcijama čišćenja mora i priobalja te na edukaciji i podizanju svijesti javnosti. Listopadska akcija čišćenja podmorja kod splitske plaže Žnjan, u suradnji s Udrugom podvodnih aktivnosti Rostrum, prva je akcija provedena u sklopu projekta, a u intenzivnoj je pripremi i proljetna akcija na novoj jadranskoj lokaciji. U Studencu tako nastavljaju biti korak bliže prirodi, ali i zajednici.

22. studeni 2024 05:56