Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO) o ključnim pokazateljima poslovanja industrije osiguranja u prošloj godini, tri osiguravatelja iz sustava Agram – Adriatic osiguranje, Agram Life osiguranje i Euroherc osiguranje – lani su zajedno ostvarila više od 3,1 milijardu kuna zaračunane bruto premije. Time su Agramovi osiguravatelji podigli svoj zajednički tržišni udjel na 26,51 posto (godinu ranije iznosio je 25,08 posto).
Najveći od ta tri osiguravatelja, Euroherc, lani je imao rast od 10,5 posto te je došao do 1,48 milijardi kuna zaračunane bruto premije. No i u apsolutnom iznosu i u postotku rasta najviše je napredovalo Adriatic osiguranje, koje je poraslo više od 22 posto i ostvarilo 1,22 milijarde kuna zaračunane bruto premije. Osim na hrvatskom tržištu, ta dva osiguravatelja ostvarila su velik rast premije i na europskim tržištima: Euroherc u Austriji, a Adriatic u Italiji.
HUO u svom izvješću navodi da su hrvatski osiguravatelji u odnosu na prethodnu godinu na tržištima Europske unije, ponajprije u Italiji, Austriji i Sloveniji, ostvarili premiju u iznosu od 919 milijuna kuna, što je rast od 41,7 posto. HUO zaključuje da je poslovanje hrvatskih osiguravatelja na tržištima drugih članica EU sve veća poluga poslovanja domaćih osiguravatelja. Pojedinačno je najveći osiguravatelj u zemlji ostalo Croatia osiguranje, koje je lani ostvarilo 2,85 milijardi kuna zaračunane bruto premije, 5,3 posto više nego godinu ranije. No budući da je ukupno tržište raslo brže (11,86 posto), Croatia osiguranje je izgubilo djelić svoga tržišnog udjela u odnosu na pretprošlu godinu (pad s 25,84 posto na 24,32 posto). Najveći je pak skok lani ostvarilo Generali osiguranje, koje je s rastom od blizu 33 posto ostvarilo nešto više od milijardu kuna zaručunate bruto premije, što mu je tržišni udjel povećalo sa 7,2 na 8,55 posto.