Hrvatska
StoryEditor

Tvrtka Tempo uspješno provela EU projekt i poboljšala svoju informatičku infrastrukturu

30. Listopad 2020.

Tvrtka Tempo d.o.o. iz Labina početkom 2020. dobila je bespovratna sredstva iz Europskog fonda za regionalni razvoj za provedbu projekta pod nazivom „Poboljšanje informatičke infrastrukture i povećanje učinkovitosti rada kroz cjelokupni sustav međunarodnog otpremništva grupe TEMPO d.o.o.“ . Ukupna vrijednost projekta iznosila je 1,53 milijuna kuna, od čega dodijeljena bespovratna sredstva iznose 800.150 kuna. Projekt je započeo 1.1.2020., završava 1.11.2020., a već sada su dosegnuti očekivani rezultati – unaprijeđeni su poslovni procesi, omogućeno je dodatno zapošljavanje i povećanje prihoda od prodaje.

Projekt je obuhvaćao razvoj i implementaciju softverskog sustava i mobilne aplikacije, u svrhu automatizacije poslovnih procesa, ubrzanje slanja carinskih dokumenata, te povezivanja komunikacije između vozača i djelatnika u špediterskoj agenciji. U sklopu projekta također je nabavljena hardver oprema koja će omogućiti primjenu suvremenih alata poslovanja unutar tvrtke, poput RFID encodera i pripadajućih kartica. Sve projekte aktivnosti bile su usklađene s Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., Strategijom razvoja poduzetništva Republike Hrvatske 2013. – 2020. te Akcijskim planom za razvoj poduzetništva 2020. godine.

Uvođenje softverskog sustava i mobilne aplikacije, kao i nabava hardver opreme, omogućili su da se u svakoj poslovnici tvrtke TEMPO d.o.o. mogu izraditi RFID kartice sa specifičnim korisničkim računima za svakog vozača i vozilo, te da se podaci sa istih automatski unose u softver tvrtke, ali i vanjske sustave. Velika pogodnost ovih inovacija u tvrtki jest ubrzano i olakšano kreiranje carinskih deklaracija i njihovo povezivanje sa carinskim sustavima, kao i automatizacija procesa kod povezanih s računovodstvenom administracijom.

Zahvaljujući uspješnoj provedbi projekta također je omogućena brža i preciznija izrada dnevnika i izvještaja o radu pojedinačnih poslovnica, unaprijeđeni su procesi vođenja statistika ulaza i izlaza robe i ljudi, te je olakšano praćenje i analiza podataka relevantnih za donošenje odluka kako u razvojnom tako i logističkom smislu.

Sustav je specijalno razvijen za potrebe tvrtke TEMPO d.o.o. zbog specifičnosti poslovanja, čime  se TEMPO d.o.o. sada pridružuje skupini renomiranih špediterskih tvrtki u Europi koje primjenjuju suvremene informacijsko komunikacijske tehnologije u poslovanju.

Kontakt osoba za više podataka je direktorica Lara Vlačić Miletić – Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Više informacija o mogućnostima financiranja projekata bespovratnim sredstvima iz EU fondova dostupno je OVDJE.

Sadržaj ove publikacije isključiva je odgovornost tvrtke Tempo d.o.o.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

22. studeni 2024 10:43