Novi broj Lidera donosi novu SWOT analizu Hrvatske. U ovom broju Hrvatske snage, slabosti, prilike i prijetnje analiziraju Zdenko Adrović, Zvjezdana Blažić, Ivana Gažić, Dragan Munjiza, Tamara Perko i Mladen Vedriš, a sve komponira Goran Litvan.
Ovotjedna tema broja je IT sigurnost i obrana od hakera. Koliko ulažu hrvatske tvrtke pitanje je koje se postavlja, a odgovor možemo i očekivati – nedovoljno. Posebno se to odnosi na male i srednje tvrtke kojima informacijska sigurnost nije na prvom mjestu kada pričaju o ulaganjima, a potencijalne posljedice mogu biti nesagledive. Kradu se i novci i podaci, a o svemu piše Matilda Bačelić.
Čini se da je svijest o važnosti kupnje domaće hrane sve više uzeo maha, posebno u ovoj koronakrizi. Domaća hrana sve lakše pronalazi put do polica maloprodajnih lanaca, a i sami lanci prihvaćaju strategiju plasmana što više domaće hrane. O maloprodajnim lancima i tržištu piše Aleksandra Brzić.
Smrdi li i vama na novi lockdown? Ksenija Puškarić kaže da smrdi, ali i da bez novog lockdowna mnogi već stavljaju ključ u bravu. Zaoštravanje epidemioloških mjera zapravo za neke već i znači parcijalni lockdown. Mjere što se donose poduzetnici podržavaju ali rijetki u njima vide i spas.
U novom broju očekuju vas i tri intervjua. Vanja Figenwald je pričao s Ichakom Adizesom, osnivačem Adizes instituta koji sumnja u nasljeđivanje tvrtki pa kaže da nikako ne ostavljate tvrtku sinu ili kćeri ako ih ne biste zaposlili da nisu vaši. Tu je i intervju s predsjednikom uprave SID banke, Sibilom Svilanom koji je slovenskim tvrtkama lani omogućio milijardu eura dodatnog izvoza kao i razgovor s Krunoslavom Brekalom, direktorom Smart Infrastructure Hrvatska, Siemens.
Uz novi broj stiže i poseban prilog Autotrend u kojem ćete saznati sve o tržištu automobila u ovoj suhoj automobilističkoj godini te saznati kako pripremiti vaš automobil za nadolazeće hladnije dane, ali i još mnogo toga.