Kraš grupa snažno je okrenuta prema izvozu, što potvrđuje podatak da se gotovo svaka druga kuna prihoda od prodaje ostvaruje plasmanom robe na strana tržišta. U kompaniji ističu da moraju biti inovativni, brzi i prilagodljivi, sposobni prepoznati želje kupaca, što im je omogućilo da čak i u ovoj godini otvore dva nova tržišta.
Kraš izvozi u pedesetak zemalja. Njegovi proizvodi tradicionalno su zastupljeni na arapskim tržištima, pa je tako Saudijska Arabija jedno od većih izvoznih tržišta, a od 2020. mogu se naći i u Kataru i Južnom Sudanu.
Lani je na svjetska tržišta izvezao više od 16 tisuća tona svojih proizvoda i od izvoza ostvario više od 45 posto prihoda od prodaje. U kompaniji su naglasili kako je i u okolnostima pandemije nastavljen neometan, iako otežan, izvoz na gotovo sve kontinente, pa su izvozni prihodi u prvoj polovini godine dosegnuli više od 200 milijuna kuna, čime je zadržan udio izvoza u ukupnim prihodima od prodaje.
Preferencije kupaca jako se razlikuju od tržišta do tržišta, pa čak i na razini pojedinih država, objašnjavaju u kompaniji. Tako u Saudijskoj Arabiji potrošači vole Napolitanke prilagođene njihovim ukusima, Japanci su oduševljeni Bajaderom i njezinom ambalažom, a Korejci su prepoznali bombone Ki-Ki.
– Krašev uspjeh leži na našim temeljnim vrijednostima: njegovanju tradicije uz održavanje visoke kvalitete, što prepoznaju naši kupci diljem svijeta – ističu u domaćem konditorskom lideru.
Hrvatska
Izvozni prihodi u prvoj polovini godine bili su iznad 200 milijuna kuna, zbog čega je unatoč razdoblju uvođenja restriktivnih mjera udio izvoza u ukupnim prihodima od prodaje ostao veći od 45 posto
info