Hrvatska je zemlja partner jednog od najznačajnijih svjetskih sajmova poljoprivrede i prehrambene industrije Zeleni tjedan 2020. koji se od 17. do 26. siječnja 2020. održava u Berlinu, a Podravka aktivno sudjeluje u aktivnostima predstavljanja Hrvatske.
Uz izlaganje i predstavljanje širokog asortimana svojih proizvoda, Podravka na sajmu sudjeluje i kao promotor hrvatske kuhinje organizacijom nacionalnog restorana s ponudom tradicionalnih hrvatskih jela koji je prvog dana sajma obišao i predsjednik Vlade RH Andrej Plenković u pratnji Marina Pucara, predsjednika Uprave Podravke i suradnika.
Prvu priliku za kušanje specijaliteta hrvatske kuhinje koje će svakodnevno pripremati Podravkini promotori kulinarstva, brojni gosti imali su na svečanom domjenku u povodu otvorenja sajma u četvrtak 16. siječnja, na kojem je u domaćim delicijama uživalo 3500 uzvanika i delegacija iz oko 100 zemalja. Za ovu prigodu pripremljeno je 4000 porcija jela te 12.000 kolača i to isključivo od hrvatskih namirnica – 2500 kilograma mesa i 1000 kilograma ribe. Okus jela bogatog mesnog i ribljeg menija začinila je nezaobilazna Vegeta, a kolače Dolcela i Žito proizvodi te Lino Lada i Čokolino. Uz pršut i kulen kao prepoznatljive hrvatske adute, goste su oduševile Podravkine Majstor kobasice.
U svakodnevnoj ponudi Podravkinog nacionalnog restorana na sajmu u Berlinu, u suradnji s partnerima - domaćim proizvođačima, bit će bogat meni s odabranim jelima iz svih hrvatskih regija; izbor vrhunskih sireva, pršuta, kulena, fuži s tartufima, purica s mlincima, pašticada, čobanac, izbor ribljih jela, štrukli te slatke delicije poput kremšnita i štrudli.
- Sajam u Berlinu, jedan od najvećih u svijetu, velika je pozornica i prilika za promociju hrvatskih proizvoda, jačanje gospodarskih veza s Njemačkom i drugim europskim zemljama te daljnji iskorak na tržišta diljem svijeta. Podravka svoje sudjelovanje na međunarodnim sajmovima ovakvog značaja, s velikim zadovoljstvom koristi i za promociju hrvatske tradicionalne kuhinje. Time doprinosimo jačanju prepoznatljivosti Hrvatske i kao turističke i gastro destinacije - izjavio je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke.
Atlantic Grupa se, pak, na sajmu predstavila s paletom poznatih brendova: Argeta, Barcaffe, Donat, Cedevita i Cockta. Predsjednik Vlade Andrej Plenković u društvu ministrice poljoprivrede Marije Vučković i predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića, tradicionalnu jutarnju kavu s posebnom porukom popili su na izložbenom prostoru Atlantic Grupe.
- Naš pristup održivosti uključuje pametno iskorištavanje lokalnih resursa te brigu o zajednici što podrazumijeva i brigu o okolišu. To podrazumijeva inzistiranje na održivosti kroz cijeli vrijednosni lanac, od nabave sirovina, proizvodnje, preko logistike do savjesne konzumacije. Nove generacije sve više pažnje posvećuju ovim pitanjima i biraju brendove koji su osviješteni, ekološki prihvatljivi i originalni, a mi im imamo što ponuditi - izjavio je ovom prilikom Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe. Strategija koju Atlantic Grupa implementira posljednjih godina, a koja se fokusira na smanjenje ekološkog otiska, pokazuje značajne rezultate.
S obzirom na proizvodne kapacitete, količina otpada koju kompanija generira u sklopu proizvodnih i distributivnih aktivnosti smanjena je za 18 posto u posljednje četiri godine. U istom razdoblju količina otpada koji opterećuje deponije je prepolovljena. Odličan primjer je također smanjivanje potrošnje vode za pet posto tijekom posljednje tri godine, što je količina vode s kojom bi se moglo napuniti 10 olimpijskih bazena. Posebno je naglašeno kako nema alternative održivom poslovanju pa je uz vlastito dizanje ljestvice važno također partnere i potrošače poticati na odgovorno ponašanje prema okolišu.
Zeleni tjedan u Berlinu na kojem će se hrvatski proizvođači predstaviti među više od 1800 izlagača i preko 100 000 proizvoda iz cijeloga svijeta, prilika je i za dodatnu promociju Hrvatske u kontekstu predsjedanja Vijećem Europske unije u prvoj polovici 2020. godine.