Darija Šimića, bivšeg nogometnog reprezentativca i igrača Milana, javnost sve manje percipira kao čvrstu obranu iz generacije Vatrenih, a sve više kao biznismena. U njegovoj generaciji nogometaša nije bilo neuobičajeno imati pokoji kafić no Šimić je jedini ozbiljnije zagrizao u taj biznis i danas u Hrvatskoj drži lanac od 16 kafića pod zajedničkim brendom Vivas barovi. Osim toga, paralelno je razvijao i biznis s kavom te stvorio brend Vivas caffe kojeg je distribuirao, kako u vlastitim kafićima, tako i drugim ugostiteljima te je vremenom stvorio Horeca kanal distribucije sa 300-tinjak ugostitelja.
Nedavnim potpisivanjem strateškog partnerstva sa Atlantic grupom, Šimiću se dogodio preokret u poslovnoj karijeri. Iako se iz šturog priopćenja o tom partnerstvu teško moglo iščitati o kakvoj se konkretno suradnji radi, uspjeli smo proniknuti dublje u priču koja zapravo predstavlja 'trampu' između Šimića i Atlantica. Atlantic ima ozbiljnih ambicija prodrijeti dublje u Horeca kanal sa kavom te od Šimića preuzima lokacije, a Šimić želi postati lider u distribuciji bidona sa vodom te je od Atlantica preuzeo vodu Kalu u bidonima, odnosno njihovu tvrtku Bionatura bidon vode, koja je sada u Šimićevom 100 postotnom vlasništvu.
Pitanje koje se nameće je kako je Atlantic mogao ući u svih 300-tinjak kafića, s obzirom na to da se ugovori sa ugostiteljima ne mogu tek tako prebaciti sa tvrtke Živa kava na drugu tvrtku, Vivascaffe professional, u većinskom vlasništvu Atlantica. Tim više što se radi o distribuciji dvije različite kave, Vivasu i Barcafféu.
O detaljima ove poslovne 'trampe' i kako će ona utjecati na omjer snaga na tržištu pročitajte u novom tiskanom i digitalnom izdanju Lidera.