Na godišnjoj konferenciji Connect koja će se održati 28. listopada, tehnološki gigant Facebook planira predstaviti veliku promjenu i to – imena, prenosi tehnološki blog The Verge. Prema njihovim saznanjima, ta odluka o rebrandingu u skladu je s novom strategijom Facebooka koji želi postati više od društvene mreže, hibrid virtualnog svemira i komunikacijske platforme. O koliko ozbiljnim planovima se radi potvrđuje nedavna vijest o zapošljavanju 10 tisuća visokokvalificiranih stručnjaka iz Europske unije koji će u narednih pet godina pomoći kompaniji u transformaciji Facebooka iz društvene platforme u 'metaverse' kompaniju.
Velika kriza
Kako nastavlja The Verge, osim što novo ime najavljuje novu biznis-eru kompanije, moglo bi joj pomoći da se distancira od problema u koje su upali posljednjih tjedana. Osim što su tijekom šestosatnog pada Facebooka, Instagrama i WhatsAppa izgubili više od tri milijuna dolara prihoda od oglašavanja samo u SAD-u, bivša zaposlenica i zviždačica Frances Haugen predala je The Wall Street Journalu interne dokumente o neadekvatnoj sigurnosnoj politici i nebrizi za mentalno zdravlje mladih te o tome svjedočila pred američkim Kongresom. Regulatori trančiraju poslovanje Facebooka, a javnost gubi povjerenje u platformu.
I dok krpaju postojeću PR krizu, sreći se nadaju u novoj eri razvoja tehnologije u kojoj caruju AI i AR tehnologija. No, kako poentira novinar The Vergea, nakon svega, Facebook će trebati objasniti zašto bi se u njihov virtualni svijet uopće isplatilo uroniti.