Prihodi američke video aplikacije Zoom više su nego učetverostručeni u drugom fiskalnom tromjesečju zahvaljujući pandemiji koronavirusa koja je preusmjerila službena i privatna okupljanja na Internet. Tvrtka je u ponedjeljak izvijestila da su joj prihodi u tromjesečnom razdoblju zaključno sa srpnjem poskočili 355 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 663,5 milijuna dolara. Neto dobit porasla je s prošlogodišnjih 5,5 milijuna na 186 milijuna dolara.
Za vrijeme pandemije koronavirusa mnoga poduzeća i građani bili su prisiljenih raditi putem interneta, organizirajući sastanke na digitalnim platformama, poput Zooma. U mnogim su zemljama i nastava i društveni događaji prebačeni na Internet, što je dalo dodatnog zamaha Zoomovom rastu.
Osnovna je verzija Zooma besplatna a tvrtke plaćaju pretplatu za dodatne funkcije. Zoom trenutno ima 370.200 korisnika koji plaćaju dodatne usluge, gotovo šesterostruko više nego u istom lanjskom razdoblju. Zoom očekuje snažan rast u cijeloj fiskalnoj godini 2021., predviđajući prihode u rasponu od 2,37 do 2,39 milijardi dolara, pod pretpostavkom kontinurano snažne potražnje za uslugama rada od kuće.