Zahvaljujući svojim ulaganjima u međunarodnu televiziju i film, streaming platforma Netflix stekla je velik broj gledatelja diljem svijeta te globalnu popularnost. Naime, serije i filmovi nekada su masovno snimani u Hollywoodu te su se izvozili u inozemstvo, no Netflix je to promijenio ulaganjima u produkciju u Španjolskoj, Indiji, Brazilu, Koreji.
Iz Netflixa smatraju da su za uspjeh na međunarodnoj sceni potrebni planski projekti za masovno tržište poput serije 'Stranger Things', kao i lokalni sadržaji poput serija 'Lupin', 'Money Heist' i 'Sacred Games' koji su privukli gledatelje na određenim tržištima. Ta je strategija je pomogla Netflixu da u lipnju ove godine poveća svoju bazu korisnika na 209 milijuna pretplatnika.
Promjene i u vodstvu
Proizvodnja televizijskog i filmskog sadržaja osnažuje se i Njemačkoj, Meksiku i Indiji, jer tvrtke poput Disneya, Warner Medije, Applea i Amazona slijede Netflixov primjer.
Za svoj novi globalni poslovni model, Netflix je morao i prilagoditi svoje vodstvo. Tako je suosnivač Netflixa Reed Hastings 2020. godine promaknuo šefa sadržaja Teda Sarandosa u suizvršnog direktora, što je dodatno povećalo važnost sadržaja unutar tvrtke. U međuvremenu je Bela Bajaria, koja je bila zadužna za međunarodnu televiziju koja nije na engleskom jeziku, preuzela cjelokupno TV poslovanje, a šef proizvoda Greg Peters preuzeo je dodatne dužnosti kao glavni izvršni direktor. Tvrtka je također formirala elitni tim od 23 interdisciplinarna izvršna direktora koji donose važne odluke.
Podcasti i videoigre
Unatoč uspjehu, Netflix se suočava s najvećom konkurencijom nego ikad. Gotovo svaka velika medijska tvrtka, od Disneya do Warner Medije, sada ima streaming uslugu. Njihove platforme nude filmove i TV serije koje su se nekad mogle pogledati samo na televiziji ili u kinima, a njihovi portfelji sada konkuriraju Netflixovim. Međutim, ta velika konkurencija potiče netflix na još veći razvoj.
Netflix je nedavno proširio svoje poslovanje i na podcasting, a u srpnju su potvrdili planove za ponudu videoigara na svojoj pretplatničkoj usluzi. Mikea Verdua, bivšeg voditelja Facebook Reality Labsa, angažirali su za svog potpredsjednika za razvoj igara, a trenutno zapošljavaju nove radnike za poslove vezane uz videoigre. Svoje videoigre planiraju zasnovati na temama svojim filmova i TV serija poput 'Stranger Things' i 'Bridgerton'.