Svijet
StoryEditor

Kripto tvrtke pokazale mišiće reklamama na Super Bowlu

15. Veljača 2022.

Reklame na Super Bowlu oduvijek su bile sastavni dio godišnjeg prvenstva Nacionalne nogometne lige (NFL). Cijena oglasa na ovogodišnjem Super Bowlu iznosila je 6,5 milijuna dolara za samo 30 sekundi emitiranja. S obzirom na takvu 'paprenu' cijenu, emitiranje na jednom od najvećih sportskih događaja godine, za tvrtke je oduvijek bio pokazatelj da su ostvarile ogroman uspjeh. Ova je godina označila novu prekretnicu za kripto industriju, jer su FTX, eToro, Crypto.com i Coinbase debitirali kripto oglasima tijekom Super Bowla 2022.

S rastućom potražnjom na kripto tržištu, nedavno potaknutim narativima poput nezamjenjivih tokena (NFTs), meme tokenima, metaverzumom i Webom 3, kripto oglasi ukrali su pozornost tradicionalnih tvrtki na društvenim mrežama medijske platforme kao što je Twitter.

Coinbase

Coinbase je jedna od najpopularnijih kripto mjenjačnica u SAD-u, često zauzimajući mjesto broj 1 jer je najviše preuzeta aplikacija na Apple App Storeu. Ono što se čini kao dio tekuće kampanje 'manje razgovora, više bitcoina', Coinbase je objavio minimalističku reklamu s osnovnim dvodimenzionalnim grafičkim slikama.

Reklama za Coinbase započela je s 'C' slovom s temom Coinbasea koji odskače po zaslonu slično logotipu DVD-a.

Ubrzo nakon toga, slovo je zamijenjeno QR kodom koji mijenja boju, koji se tiho kretao preko zaslona na sličan način. QR kod preusmjerio je korisnike na Coinbaseovu odredišnu stranicu koja je promovirala bitcoin nagradnu igru i promocije za prijavu prilikom skeniranja.

Unatoč kontrastu s tradicionalnim, visokobudžetnim Super Bowl reklamama, Coinbaseova aplikacija privremeno se srušila zbog naglog priljeva gustog prometa na svojoj web stranici. Priznajući prekid usluge, u popratnoj poruci u aplikaciji je pisalo: 'Pa, to je bilo popularnije nego što smo mislili. Treba nam brza stanka, ali ne brinite. Poslat ćemo vam mail kada se stvari vrate u normalu'.

FTX

FTX, kripto mjenjačnica koju je osnovao Sam Bankman-Fried, nije štedjela na svojoj prvoj reklami za Super Bowl, 'Don't Miss Out', u kojoj je sudjelovao komičar Larry David.

Oglas prikazuje Davida kako odbacuje tehnologije koje mijenjaju život baš kada su izumljene. Prikazujući se kao autoritet u različitim povijesnim vremenskim rokovima, David se prikazuje kako odbacuje izum kotača, struje i WC-a.

Komičar se nadalje protivi Deklaraciji o neovisnosti Sjedinjenih Država. Pokazuje skepticizam prema slijetanju na Mjesec i prijenosnoj glazbi. Konačno, kada David odbaci FTX-ovu aplikaciju, govoreći: 'Ne mislim tako', reklama se obraća gledateljima: 'Nemoj biti kao Larry. Ne propustite sljedeću veliku stvar'.

Sve u svemu, FTX-ov oglas mnogi su smatrali najsmješnijom reklamom za Super Bowl.

eToro

Super Bowl oglas kripto i fiat investicijske platforme eToro, 'Flying Your Way', započeo je s korisnikom koji je zatražio savjet od eToro zajednice o tome treba li ulagati u kripto ili dionice.

Ubrzo nakon toga, oglas prikazuje veliku skupinu korisnika koji lebde gradom, od kojih jedan prilazi korisniku i pita ga: 'To the Moon?'

U eTorovoj reklami našao se i pas Shiba Inu. Iako eToro zaslužuje 5 za trud, reklama je uspjela privući samo djelić pažnje koju su stvorile druge tvrtke. 

Crypto.com

U svom prvom Super Bowl oglasu, Crypto.com je angažirao košarkašku legendu LeBrona Jamesa koji je razgovarao s mlađom verzijom sebe iz 2003. godine. Dok je mladi LeBron bio uzbuđen kad je saznao za  budućnost punu električnih automobila i drugih tehnoloških dostignuća, od pravog LeBrona pitao je li spreman za to što će uslijediti u njegovoj karijeri.

Reklama je imala još više smisla za javnost, s obzirom na to da je LeBron postao najboljim strijelac u povijesti NBA lige samo dan prije emitiranja reklame.

Pokretanjem ovog oglasa, LeBron se pridružuje rastućem popisu profesionalnih sportaša koji podržavaju usvajanje kriptovaluta. Angažiranje LeBrona dobro je prihvaćeno u kripto zajednici.

22. studeni 2024 03:18