Amazon je kupio vrtku Twitch, servis za prijenos i objavu videa iz igara, za 970 milijuna dolara u gotovini i tako pretekao Google u kupnji te tvrtke.
Ovo je iznenađujuć potez budući da se ranije govorilo kako je Googleova akvizicija Twitcha gotova stvar.
Amazon do sad nije pokazivao interes za područje video igara. Neki izvori govore o tome kako je Googleov neuspjeh povezan s činjenicom da ionako putem YouTubea dominira tržištem online videa s gotovo milijardu korisnika diljem svijeta te 6 milijardi sati pregledanih videa mjesečno, pa bi ova akvizicija mogla pokrenuti sumnje i optužbe, kao i pokušaje regulative od strane SAD-a. Amazon, pak, nema takvih problema.
Amazon je ovim potezom pokazao namjeru konkuriranja Appleu i Googleu na tržištu online igara, koje čine više od 75 posto prodaje svih mobilnih aplikacija.
- Izabrali smo Amazon jer vjeruju u našu zajednicu, s nama dijele vrijednosti i dugoročnu viziju te nam žele pomoći da brže dođemo do vlastitog cilja. Zadržat ćemo ured, zaposlenike, brend i, ono najvažnije, neovisnost. Uz Amazonovu podršku, imat ćemo resurse koji će nam omogućiti da postanemo još bolji. – izjavio je CEO Emmett Shear.