Zagreb i ali i Hrvatska dobili su prvi hrvatski Food Outlet. Riječ je o start up kompaniji u kojoj se prodaje štok - višak robe proizveden u tvornicama, lom - oni proizvodi koji su oštećeni u proizvodnji ili kojima nije dobra ambalaža te proizvodi pred istekom roka trajanja. Iako je dućan otvoren nedavno, točnije prije mjesec dana, u utorak je predstavljen koncept i vizija prvog hrvatskog ‘‘Food Outlet-a‘‘ Žabac.
Nit vodilja za food outlet projekt je da se pokuša spriječiti svakodnevno bacanje hrane koje samim tim povećavaju cijene hrane i nisu dostupne svim kategorijama stanovništva. Idejni tvorac projekta je Mario Žamboki koji kaže da se projektom želi promijeniti svijest ljudi da nije dobro hranu bacati iz više razloga, od kojih je najvažniji razlog zagađivanje okoline.
- Food outlet trgovine će biti mjesta gdje će se kupovati hrana, sredstva za čišćenje, higijenu i slično po puno povoljnijoj cijeni minimalno od 50% do 90% od uobičajene cijene. Mi ćemo otkupljivati višak od tvornica, lom robu, te robu prije isteka trajanja. Naš projekt ima viziju vratiti osmijeh stanovništvu i to na način da bez obzira, koliko im je novčanik pun ili manje pun, mogu si uvijek priuštiti najbolje brendove na tržištu i to za upola cijene. Promatrali smo stvar s etičkog i ekonomskog gledišta te uvidjeli da bacanje hrane nije prihvatljivo i to iz razloga što se na taj način iscrpljuju prirodni izvori kao što je npr. voda te se zagađuje okoliš, izjavio je idejni tvorac projekta Mario Žamboki.
Ova poduzetnička ideja implementirat će se i proširiti na ostale djelove Hrvatske. U planu je otvorenje food outleta na zagrebačkoj Trešnjevci u većem prostoru te zanimljiv novitet je mobilna trgovina koja se planira pokrenuti u proljeće sljedeće godine.