Na crnom tržištu cigareta hrvatski proračun gubi godišnje oko milijardu kuna, a jedan od glavnih razloga za visok udio ilegalne trgovine cigareta (25 posto ukupne trgovine duhanom) neizvjesnostje uvođenja trošarina i njihova visina, objasnio je predsjednik Uprave BAT Adria Ram Addanki. Kako je rekao tijekom prezentacije rezultata u prvoj godini nakon preuzimanja rovinjskog TDR-a, porezna neizvjesnost spada u najveće izazove rastu BAT-ovog ulaganja u Hrvatsku. Čelnici BAT-a stoga su iskoristili priliku pozvati državnu upravu da udruži snage s njima u borbi protiv ove aktivnosti. Prema njima, rastu ilegalnog tržišta pogoduje neplanirani rast trošarina na duhanske proizvode zbog čega traže od vlade precizno definiranje kalendar rasta trošarina.
Usprkos tome, tržišni udio kompanije na hrvatskom tržištu raste, nakon što je kontinuirano padao još od 2008. (TDR) i sada je dosegao 52,8 posto zahvaljujući brendovima Rothmans, Lucky Strike i Dunhill. Ulaganja u Hrvatsku od jeseni prošle godine kada je BAT preuzeo TDR, iznose 520 milijuna eura (akvizicija i ulaganja u pogon u Kanfanaru), ali se planira uložiti još 30 milijuna eura. Hrvatski potrošači će, zahvaljujući naglasku koji BAT stavlja na istarsku tvornicu, tako među prvima u svijetu imati priliku iskušati najnoviju tehnologiju čuvanja okusa cigareta TASTEloc koja je upravo uvedena u Kanfanaru, za otprilike dva tjedna. Iako spomenuti pogon izvozi 60 posto svoje proizvodnje, uskoro bi se dolaskom BAT-a mogli okoristiti i domaći proizvođači duhana, najavili su iz kompanije, jer bi njihova cjelokupna proizvodnja mogla biti korištena, ne samo za potrebe hrvatskog tržišta, već i drugih proizvodnih pogona u Europi.
Nakon uspješne tranzicije brenda Benston prema Rothmansu i lansiranja novih brendova iz svog portfelja na hrvatskom tržištu, BAT namjerava Ronhill ‘stopiti‘ sa Dunhillom s obzirom da mu tržišni udio već dugo vremena pada. Jedan od još uvijek najpopularnijih brendova dobit će novo ime, ali i izmijenjenu recepturu koja će spojiti ono što su potrošači voljeli kod Ronhilla sa onime što Dunhill čini najprestižnijim premium brendom na svijetu. ‘Ulaskom Ronhilla u Dunhill obitelj, osiguravamo novu budućnost za potrošače tog brenda. Nakon osam godina neprestanog pada, Ronhill je izgubio više od polovine svog početnog tržišnog udjela iz čega je jasno da potrošači traže promjenu‘, rekao je član Uprave zadužen za marketing John Brady.