Osnivač i direktor tvrtke za istraživanje tržišta Peekator Marin Mrša proveo je osobni projekt neprekinutog niza svakodnevnih objava na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn koji je trajao 365 dana. Prisutnost i vidljivost na toj društvenoj mreži uspješno koristi u poslovne svrhe, a to je nedavno pokazao i besprijekornom kampanjom za zapošljavanje novih kadrova. Naime, mladi je poduzetnik kojeg je Lider uvrstio na svoju listu 30 ispod 30, održao lekciju svim poslodavcima kako se raspisuje natječaj za posao te kako se odnosi prema potencijalnim kandidatima. Time je utjecao i na brojne pratitelje koji su i sami počeli primjenjivati njegove metode.
Budući da LinkedIn profili mnogima još uvijek izgledaju maštovito kao osobna iskaznica i služe se njime uglavnom voajerski, Mršu, čiji je sadržaj u prošloj godini na toj poslovnoj društvenoj mreži prikupio više od dva milijuna pogleda, pitali smo koliko je važno za tvrtku današnjice da se njezini lideri i zaposlenici na taj način povezuju s ljudima.
– Mislim da je presudno. Ljudi se vežu za ljude, a ne za tvrtke. Ljudi će radije pratiti sadržaj koji kreira osoba s privatnog profila, nego što bi pratila sadržaj s profila kompanije. Sve više dolazi do izražaja osobni brend koji apsolutno moraju graditi lideri, ali i zaposlenici kojima upravo osobni brend može biti odlična diferencijacija na tržištu rada. Osobni brend je društveni kapital koji će u budućnosti sve više vrijediti – kazao nam je direktor Peekatora.
Evo i što je izdvojio kao najveće benefite takvog načina komuniciranja s poslovnom zajednicom.
1. Generiranje leadova koji se u konačnici pretvore u nove klijente
2. Dobivanje vidljivosti što podiže svijest o našoj kompaniji / osobnom brendu
3. Uspostavljanje novih veza / partnerstava / zajednice
4. Ostvarivanje utjecaja na određene trendove / prakse
Dodaje da je većina tih benefita međusobno povezana te vjeruje da moramo imati određenu aktivnost na LinkedInu da bismo ih dosegnuli. Pravo je vrijeme da se trgnemo, smatra on jer LinkedIn kontinuirano raste kao društvena mreža i još uvijek nismo blizu njezinog vrhunca.
- Velika većina korisnika je pasivna te svi još uvijek imamo jedinstvenu priliku za pozicioniranje svog sadržaja. U 2020. godni moj sadržaj je imao preko dva milijuna pogleda. Mislim da mi nijedna druga društvena mreža ili bilo kakvo oglašavanje ne bi moglo pružiti ni približnu vrijednost kao LinkedIn. Iskoristite ovo vrijeme kad na LinkedInu još uvijek organski možete doći do velikog broja korisnika, jer ovo neće zauvijek trajati - poručuje Mrša.