Održana je trinaesta dodjela eSTUDENTovog Zlatnog indeksa na kojem je Stručno Povjerenstvo od devet studentskih udruga odabralo poduzeća koja su najviše doprinijela akademskoj zajednici. Najpopularnije kategorije bile su Stručne prakse i Ulaganje u studentske udruge.
Kako navode u priopćenju, u konkurenciji malih i srednjih poduzeća nagrada je uručena Rockwool Adriatic, a u konkurenciji velikih poduzeća INI – industriji nafte. Po kvaliteti obavljenog posla i mentoriranju, za ovu kategoriju nagradu u konkurenciji malih i srednjih poduzeća odnosi Ernst & Young, a u konkurenciji velikih poduzeća Infobip. Infobip i EY odnijeli su nagradu i u području poduzeća koja su najviše doprinijela projektima koje organiziraju studenti i koja su organizirala različite projekte.
U kategoriji ulaganja u studentske udruge i projekte nagrađeni su Mazars i Rimac Technology, a radi se o tvrtkama koje su novčano i materijalno pomogle nekoj od studentskih udruga.
Nagrada za najbolji imidž odabrala se putem online ankete koja je bila otvorena za javnost, a pobjedu u kategoriji malih i srednjih poduzeća odnijela je L‘Oreal Adria, a u kategoriji velikih poduzeća Rimac Technology.
Od ove godine uvela se nova klizna kategorija koja predstavlja kontinuiranu podršku i organizaciju sportskih aktivnosti. Nagradu je u konkurenciji malih i srednjih poduzeća odnijela tvrtka minus5.
Posebna nagrada povjerenstva za izniman doprinos u rastu i razvoju studenata dodijeljena je Ars Futuri u konkurenciji malih i srednjih poduzeća dok je od velikih poduzeća nagradu dobila PLIVA Hrvatska.