Deegloo, zagrebačka IT tvrtka fokusirana na podatkovne znanosti i razvoj softvera realizirala je projekt u suradnji s IBM-om za Gaveiu, vodeću tehnološku platformu za rezervaciju turističkog smještaja. Na IBM-ovoj AI tehnologiji, Watsonxu, razvili su AI asistenta za korisničku podršku koji će Gaveia koristiti za poboljšanje komunikacije s desecima tisuća turista mjesečno koji preko njihove platforme rezerviraju smještaj.
Gaveia, koja kroz turističku sezonu odgovara na desetke tisuće upita za smještaje u kampovima ovim potezom želi poboljšati korisničko iskustvo turista i zaposlenika koji će uz pomoć novog asistenta moći brže pružiti točne informacije na jeziku klijenta.
Turizam je grana u kojoj kupci imaju najviša očekivanja. Često su taj jedan ili par tjedana jadranske obale nešto čemu se turisti vesele kroz cijelu godinu te i najmanje smetnje ili neočekivane situacije mogu upropastiti dojam savršenog odmora kojem se turisti vesele. I dok nije moguće utjecati na čimbenike poput vremenske prognoze, brza korisnička podrška s točnim informacijama osigurava dobro postavljena očekivanja turista te samim time i veće zadovoljstvo.
Upiti koje Gaveia prima najčešće su vrlo praktične prirode. Korisnici provjeravaju jesu li u pojedine kampove dobrodošli kućni ljubimci, koje su dimenzije mjesta za kampere ili je li moguće rezervirati više kamp mjesta jedno uz drugo. Agenti korisničke podrške umjesto ručnog pretraživanja takvih informacija sad će dobiti pripremljen odgovor od AI asistenta povezanog na bazu znanja i proslijediti ga korisniku.
Time, osim što štedi vrijeme potrebno za uvid u te informacije, agent korisničke službe dobiva i dodatnu sigurnost u pravopisnu ispravnost odgovora na postavljeno pitanje, neovisno od jezika na kojem komunicira, a korisnik daleko brže dolazi do informacije koja ga zanima.
Alen Salamun, direktor Gaveie o suradnji je izjavio: – Implementacijom IBM WatsonX AI platforme, ubrzat ćemo i automatizirati procese korisničke podrške, omogućiti brže odgovore na upite te povećati zadovoljstvo naših korisnika. Ova inovacija osigurava nam dugoročan rast i kompetentnost na tržištu gdje će AI tehnologija biti dominantan faktor. –
Ivan Lozić, CEO Deeglooa se osvrnuo na tehničke mogućnosti dobivene razvojem AI-a: – Ovim projektom smo dokazali kako u izrazito kratkom vremenu možemo razviti funkcionalno AI rješenje koje se direktno može primjenjivati u poslovanju. Trenutno primjećujemo dosta skepticizma oko vremena razvoja AI rješenja i njihove krajnje funkcionalnosti, ali vjerujem da je projekt implementacije inteligentnog, RAG baziranog, chatbot asistenta ogledan primjer ispravnog korištenja umjetne inteligencije u svrhu osnaživanja zaposlenika i poslovnih procesa. –
O samom projektu Matija Martek, predstavnik Deeglooa više će reći na besplatnoj edukaciji u organizaciji CroAI Marketing Cluba, ‘Leveling Up Customer Support With AI‘ u srijedu 9.10. u prostorijama CroAI-a. Besplatne prijave ovdje.