Aircash, prvi hrvatski digitalni novčanik, u posljednje je vrijeme privukao mnoge korisnike zanimljivom kampanjom u kojoj vraćaju 50 posto iznosa plaćanja parkinga. Nova je to usluga ove najbrže rastuće domaće fintech tvrtke s prihodom većim od 150 milijuna kuna. U njihovoj se aplikaciji tako već više od mjesec dana može naći usluga Aircash ParKING, a kako objašnjava Stjepan Lučić iz Aircasha, ova će primamljiva usluga potrajati.
Dostupno u 16 gradova
– Svjesni smo da je zadovoljan korisnik i iskrena preporuka najbolja reklama tako da smo odlučili baš to, nagraditi svakog korisnika i potaknuti ga da nas preporuči. Planirano je da usluga potraje jako dugo pri čemu korisnika ne limitiramo brojem plaćenih parkinga ili vremenskim ograničenjem niti ga uvjetujemo na bilo koji drugi način – objašnjava Lučić.
Sam postupak plaćanja parkinga vrlo je jednostavan. Korisnik samo treba uplatiti novac na svoj digitalni novčanik (bez naknade), unijeti registraciju vozila samo prvi put te mu se prilikom plaćanja parkinga vraća pola uplaćenog iznosa na Aircash novčanik.
Usluga je dostupna u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Zadru, Puli, Šibeniku, Dubrovniku, Poreču, Slavonskom Brodu, Karlovcu, Makarskoj, Vukovaru, Vinkovcima, Virovitici, Novom Vinodolskom i Rabu. Iz Aircasha rade na proširenju usluge i na ostale hrvatske gradove.
Plaćanje računa uz odgodu
Zahvaljujući ParKING kampanji, značajno im se povećao broj korisnika koji koriste uslugu plaćanja parkinga. Većina korisnika također je vrlo brzo prihvatila i druge usluge Aircasha poput jednostavnog slanja i primanja novca, nadoplate ENC uređanja, kupnje telefonskih bonova i plaćanja računa skeniranjem bar koda.
– Baš to plaćanje računa je popularna usluga, između ostalog i zbog tzv. plaćanja uz odgodu: korisnik uplati na Aircash novčanik karticom i plati račune, a troškovi kartice dolaze na naplatu krajem obračunskog razdoblja izdavatelja kartice – kaže Lučić.
Osim parkinga i plaćanja računa, uskoro će preko njihove aplikacije biti moguće plaćati i u trgovinama i kafićima.
– Vrlo skoro ćemo svim korisnicima omogućiti i spremanje Kartica vjernosti kako bi ih mogli ostaviti doma i nastaviti sakupljati bodove vjernosti kao da i dalje imaju karticu u svom novčaniku. Planiramo omogućiti i kupovinu ulaznica za sportske i kulturne događaje, kupovinu prijevoznih karata i još mnogo toga – najavljuje Lučić.
Na bankomat bez kartice
Korisnici uz Aircash mogu isplatiti svoj novac na svim Ininim i Tifonovim benzinskim postajama i na kioscima Tiska. No, Aircashov apsolutni hit ipak su isplate na PBZ bankomatima za koje nisu potrebni ni kartica ni račun. Korisnik samo mora zatražiti isplatu putem aplikacije nakon čega dobiva jedinstveni kod (OTP – one time password) za isplatu koji unese na bilo kojem bankomatu PBZ-a i preuzme svoj novac. Isplate su dostupne na više od 2500 lokacija u Hrvatskoj.
Za sve veći broj njihovih korisnika zaslužan je i porast potražnje usluga beskontaktnog plaćanja zbog pandemije koronavirusa. Aircash je time i među najtraženijim aplikacijama u svom segmentu na Apple AppStoreu, Google Play Storeu i Huawei AppGalleryju.
Aircash je osnovan 2014. godine, a danas je institucija za elektronički novac (IEN) s licencom HNB-a važećom na području cijele EU. Kao nositelji licence posluju u skladu sa svim zakonima koji se odnose na financijske institucije, kako na banke tako i na IEN-e. Glavni direktor i jedan od osnivača je Hrvoje Ćosić, a cijeli tim broji 25 visokooobrazovanih stručnjaka. Trenutno dogovaraju i suradnju s najjačim benzinskim lancima i kioscima u Sloveniji, Austriji i Njemačkoj.