Za postizanje što bolje organizacije i digitalizacije poslovanja te povezivanja podataka različitih odjela, tvrtke više ne trebaju razbijati glavu kako to najbezbolnije učiniti. Pimcore platforma rješava teškoće s velikim količinama podataka od interne organizacije do krajnjeg kupca, postavši središnje mjesto za upravljanje svim podacima poduzeća, jer povezuje sve IT sisteme i alate koji se koriste, automatizira poslovanje te pomoću svojih sastavnica olakšava digitalizaciju poslovanja.
Nastala je početkom 2010. godine u Austriji, ima preko 82.000 korisnika u 56 različitih država, a svjetski brendovi poput Bosha, Adidasa, T-coma, Audija, Burger Kinga, Ikee i drugih koriste dijelove Pimcora za optimizaciju poslovanja i procesa.
Pimcore pomaže ako poduzeće koristi Excel dokumente, a podaci su razbacani u više Word dokumenata, ako se podaci o zaposlenicima nalaze u registratorima koje treba digitalizirati, ako je sve teže uvesti nove ljude u tim jer procesi nisu posloženi, ako kontrola unesenih podataka zahtijeva puno vremena i čekanja na odobrenja jer svaki član tima ima svoj način unošenja podataka te u slučaju zastarjelih nadograđivanih IT programa i dugog čekanja na izmjene.
Većina hrvatskih tvrtki bori se i s pretragom u ERP (eng. enterprise resource planning – planiranje poslovnih sredstava, zaliha), sustavu koji predugo traje i ne odgovara trenutnim potrebama zaposlenika, dok čekanje vizuala i izrada kataloga zna potrajati do šest mjeseci nakon čega se rade prepravke. Ne zaboravimo ni slučaj višejezične mrežne stranice na kojoj pola sadržaja nije dostupno ako se odabere neki drugi jezik.
Prema stranici builtwith.com tvrtke u Hrvatskoj koje koriste Pimcore kao platfromu za svoje web stranice su Frankstahl, Akus, J. u. A. Frischeis, letim.hr i Dr. Oetker, dok aplikacije na Pimcoru razvija uspješna virovitička tvrtka Factory.hr koja slovi za jednu od najboljih digitalnih tvrtki u Hrvatskoj i u svijetu čije mrežne i mobilne aplikacije koristi više od petsto tisuća korisnika.
Factory je posljednjih osam mjeseci radio na 10 projekata za njemačko tržište na kojem surađuju s velikim tvrtkama koje imaju puno podataka, zaposlenika i procesa i kada su nastali problemi s nestrukturiranim podacima, pretrpanošću i zastarjelošću podataka, rješenje je bio Pimcore.
- Naš je tim promatrao put vodećih tvrtki koje su odavno zaboravile na praćenje trendova i usmjerile se na drugačiju strategiju - postavljanje trendova investiranjem u tehnologije koje se koriste unutar njihove organizacije. Tvrtke koje žele konstantan rast redovno ulažu i optimiziraju svoje poslovne procese i teže digitalizaciji svog poslovanja. To je ključ uspjeha vodećih svjetskih tvrtki u smanjivanju teškoća u inovacijama uz optimiziranje cjelokupne organizacije. Utvrdili smo da poznate tvrtke to čine u pet koraka - prilagodbom tehnologije koja organizaciju čini brzom i fleksibilnom, iskorištavanjem potencijala clouda, shvaćanjem da su postojeći podaci imovina i obveza, upravljanjem tehnološkim investicijama kroz cijelu organizaciju (od nižih razina do vrha menadžmenta) te pronalaženjem kreativnih načina da njeguju talente svojih zaposlenika. S Pimcore platformom, mi smo pokrili četiri koraka – opisuju u Factoryju.