Važnost korisničkog iskustva i najnoviji trendovi u komunikaciji između brenova i korisnika bili su u fokusu današnjeg izlaganja ‘Budućnost messaginga: podizanje korisničkog iskustva na višu razinu‘ koji je održan u organizaciji Vibera i Inofbipa.
Tvrtke su na Infobipovom zagrebačkom kampusu Alpha Centauri predstavile načine na koje pomažu brendovima da podignu korisničko iskustvo na višu razinu, a predstavili su i Viber for Business rješenja te uspješne priče brendova ostvarene uz Viber i Infobip.
Brendovi koriste aplikacije za slanje poruka
Zanimljivo ćak da 71,2 posto Hrvata strastveno koristi društvene mreže i aplikacije, a na mobilnim uređajima provode gotovo 5 sati dnevno. Onda ne čudi niti da su potrošači počeli očekivati istu pristupačnost i kada komuniciraju s brendovima s kojima rado komuniciraju putem omiljenih aplikacija za razmjenu poruka.
Limor Bailey, Partnership Account direktorica u Viberu,u svom je izlaganju naglasila da su nedavna istraživanja pokazala da 58 posto potrošača smatra da je slanje poruka najbrži način komunikacije s brendovima, a 50 posto hrvatskih brendova već koristi aplikacije za slanje poruka i društvene mreže za bolje korisničko iskustvo.
Zato Viber, koji ima aktivnu publiku diljem svijeta, pruža sva poslovna rješenja koja potrebna brendovima pri svakom koraku korisničkog putovanja. Danas Viber nudi brendirane stickere i filtere, Viber oglase, Business Messages i chatbotove koji pomažu brendovima izgraditi svjesnost, utjecati na razmatranje, potaknuti konverziju i njegovati lojalnost potrošača.
Učinkovita za brendove, praktična za korisnike
Noa Bar Shay, Senior Partnerships Account direktorica u Rakuten Viberu, naglasila je da se 89 posto tvrtki danas prvenstveno natječe na temelju korisničkog iskustva, a Viber dizajnira svoja poslovna rješenja kako bi pomogao brendovima poboljšati to iskustvo. Tvrtke mogu slati personalizirane ponude putem promotivnih Viberovih poslovnih poruka kako bi potaknule kupnju, povećale prodaju, njegovale lojalnost brendu i smanjile troškove, jer su Viber poslovne poruke jeftinije od SMS-a ili bilo koje druge aplikacije za razmjenu poruka. Zauzvrat, kupci dobivaju relevantne ponude, pravovremene prijedloge, korisne informacije, popuste koje je lako iskoristiti.
Brendovi mogu informirati svoje kupce o statusu njihove narudžbe, bilo da se radi o kupnji, potvrdi za bankovnu transakciju ili statusu isporuke zahvaljujući transakcijskim poslovnim porukama. Uključujući se u trend razgovora u stvarnom vremenu, brendovi mogu voditi dijaloge sa svojim klijentima koji im mogu pomoći da povećaju konverzije, pruže prodajnu podršku, izgrade lojalnost, dobiju povratne informacije od kupaca i još mnogo toga.
Pomoću Viber Chatbotova brendovi sada mogu pružiti svojim klijentima poboljšanu automatiziranu uslugu slanja poruka koja je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, nudeći više pogodnosti kao što su prilike za kupnju i plaćanje artikala izravno unutar jedne aplikacije, osobito sada kada 82 posto potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite.
Na temelju podataka prikupljenih od siječnja do rujna 2022. u odnosu na isto razdoblje 2021., Viber jporučije da u Hrvatskoj zabilježen rast konverzacijskih poslovnih poruka od 168 posto, rast transakcijskih od 131 posto i rast promotivnih od 40 posto.
Dugogodišnje partnerstvo
Budući da je Viber bio prva aplikacija za razmjenu poruka koja je ponudila poslovne poruke brendovima, Infobip je postao jedan od njegovih prvih službenih partnera koji je pomogao da se komunikacija između brendova i korisnika podigne na novu razinu.
- Drago nam je što već sedmu godinu surađujemo s Viberom koji je ujedno i jedan od naših ključnih kanala u sklopu Infobipove cloud komunikacijske platforme. Zajedno s Viberom stvaramo tehnološko-komunikacijski ekosistem koji se integrira u brojne digitalno nativne platforme poput Salesforce Marketing Clouda, Microsoft Bot Frameworka i Oracle Eloque, te ujedno i nekih od najvećih svjetskih brendova - poručio je Ivica Prlić, Infobipov menadžer za Adriatic regiju.
Nedjeljko Milošević, Infobipov menadžer za regiju Jugoistočne Europe, ovom je priliko predstavio studije slučaja brendova koji su postigli uspjeh s Viberom i Infobipom.
Mogućnosti za brendove i korisnike danas su neograničene zaključila je Noa Bar Shay.
- Danas korisnici više ne žele zasebne aplikacije za različite potrebe. U prosjeku, korisnici aplikacija provedu 77 posto svog vremena u svoje 3 najdraže aplikacije, a gotovo polovicu svog vremena u jednoj aplikaciji. Korisnici danas traže jedan pristup mnogim mogućnostima i to na jednom mjestu - kazala je Noa Bar Shay, Senior Partnership Account direkotrica u Rakuten Viberu.