Tehno
StoryEditor

Walmart gradi virtualne svemire na Robloxu

27. Rujan 2022.
Roblox game

Trgovački lanac gradi dva virtualna svijeta: Walmart Land i Universe of Play kojima se kani približiti mlađim generacijama Z i Alpha

Poznati američki trgovački lanac Walmart odlučio je zakoračiti u metasvemir te na platformi Roblox izgraditi dva vlastita virtualna svijeta: Walmart Land i Universe of Play. S tim se svjetovima kani približiti mlađim generacijama, Z i Alpha, te im ponuditi raznovrsna, zabavna iskustva od skupljanja virtualnih proizvoda, igranja igrica s poznatim animiranim likovima, sudjelovanja na koncertima i zabavama, modnim natjecanjima i slično. Kako su iz Walmarta objavili u priopćenju za medije, zahvaljujući njihovoj prisutnosti na Robloxu, moći će se povezati s kupcima na neočekivane, potpuno nove načine te biti uz njih na mjestima gdje oni provode svoje vrijeme. Također, izuzetno su ponosni što su jedni od pionira u industriji trgovine koji su se odlučili na ovaj korak.

Ambiciozan plan

I doista, kako prenosi TehcCrunch, iako je na Robloxu Nike izgradio svoj Nikeland, a svoje svjetove grade American Eagle Outfitters i Ralph Lauren, Walmart je trenutno najveći trgovac koji budžet ulaže u Roblox. Pritom je prilično ambiciozan. Naime, njihov Walmart Land konstruiran je kao zabavni park s plažama i otocima koje će otvarati koncem ove i početkom sljedeće godine. U Walmart Landu posjetitelji će moći igrati različite igrice i sudjelovati u izazovima poput, primjerice, Manicure Challengea, House of Style, Strike a Pose (modne i beauty igre i izazovi) ili pak vrijeme provoditi na Electric Islandu, inačici Spotifyjevog virtualnog otoka, na kojem će moći sudjelovati u plesnim i glazbenim izazovima te koncertima.

Universe of Play je pak namijenjen mlađim igračima koji će se zabavljati s igrama i sadržajima s omiljenim likovima iz crtića (npr. LOL, Psići u ophodnji). Inače, Roblox je trenutno jedna od najvećih gaming platformi koju dnevno posjećuje 52 milijuna igrača od devet godina naviše.

22. studeni 2024 13:57