Netom nakon što je COVID-19 potresao cijeli svijet i ostavio utjecaj na svaku dimenziju poslovanja, Jenz je ugledao svjetlo dana. Riječ je o startupu koji je posljednje 2 godine razvijao mobilnu aplikaciju, modernu internu društvenu mrežu za kompanije i njihove zaposlenike, pod pokroviteljstvom zagrebačke softverske i dizajnerske agencije Q.
Jenz je uspješno lansiran nekolicini svjetski poznatih korporacija, među kojima je i hrvatski Deloitte. Prošlo je tek nekoliko mjeseci od kad je aplikacija službeno ugledala svjetlo dana, a već su nominirani za najbolju aplikaciju godine. (Ovdje možete glasati)
- Pokrenuli smo Jenz iz vlastitih potreba u Q-a, no kako su reakcije naših klijenata i partnera na Jenz bile iznad svih očekivanja, pogotovo u vrijeme pandemije kad su se svi susreli s problemima u komunikaciji, shvatili smo da je to priča koja će jako brzo prerasti Q - kaže Dalibor Jurgec, suosnivač i jedan od direktora Q agencyja i Jenza.
Doznajemo da je interes za aplikacijom velik te da raste eksponencijalno iz tjedna u tjedan, a Jurgec vjeruje da je pitanje dana kad će Jenz postati normalan alat za komunikaciju u kompanijama diljem svijeta.
- Jenz je intuitivna i moderna aplikacija koja ima za cilj povezati, angažirati i informirati zaposlenike, mijenjati poslovnu kulturu, pogotovo za vrijeme rada od kuće kada je potrebno učiniti ’novo normalno’ više humanim, bliskim i zabavnim. Upravo zato ima ogroman potencijal postati jedna velika priča uspjeha - od male hrvatske aplikacije, do svjetski poznatog imena - govori s uzbuđenjem Ana Čupić, direktorica komunikacija na Jenzu, te poziva sve entuzijaste da se pridruže njihovom timu.