dm posluje vođen filozofijom koja u središte stavlja potrebe kupaca, kojom smo i u prošloj poslovnoj godini zadržali vodeću poziciju na tržištu. dm online shop pokrenuli smo prije više od tri godine jer smo prepoznali promjenu navika naših kupaca.
Ulaganjem u razvoj dm online shopa te usavršavanjem aplikacije za pametne telefone ‘Moj dm‘ nastavili smo pratiti potrebe kupaca, što je rezultiralo porastom prometa dm online shopa za 73 posto, s više od polovice narudžbi realiziranih putem aplikacije. U prošloj poslovnoj godini nastavili smo s ulaganjima u društveno odgovorne aktivnosti i održivo poslovanje.
Podržali smo zajednicu s 97 donacija vrijednih više od 370.000 eura, nizom aktivnosti potaknuli smo žene na bolju brigu o zdravlju, a djelatnicima smo, uz dobru plaću i radne uvjete, osigurali naknadu za svako novorođeno ili posvojeno dijete, brojne prilike za edukaciju, kao i dodatno zdravstveno osiguranje te jubilarne nagrade.
Uveli smo Sustav upravljanja energijom prema normi ISO 50001:2018 koji će nam omogućiti poboljšanje energetske učinkovitosti i transparentnost potrošnje energije i resursa te razvoj aktivnosti i mjera za povećanje učinkovitosti i smanjenje potrošnje te podizanje svijesti djelatnika.
Uz daljnju integraciju offline i online poslovanja, nastavljamo ulagati u cijene, prodajnu mrežu dm-a te digitalizaciju koju vidimo kao priliku da još bolje odgovorimo na potrebe kupaca, djelatnika i zajednice te tako osnažimo dm-ovu poziciju na tržištu.