Hrvatski tehnološki startup All eyes on screens (AEOS), koji razvija napredna rješenja za analitiku oglašivačkih kampanja, zaključio rundu financiranja serije B, a uz dosadašnje investitore Lead Ventures, J&T Ventures i South Central Ventures prikupio je sredstva od Taiwania Capitala. Kako objašnjavaju iz AEOS-a, ova investicija će im pomoći u širenju unutar Europske unije, tržišta koje im je privlačno zbog njegove zrelosti, blizine i regulatorne usklađenosti, što će im omogućiti jednostavnije širenje.
– Osigurana sredstva, koja će nam značajno pomoći u ostvarenju planova za daljnje širenje i unaprjeđenju naših rješenja, iznose oko 10 milijuna eura. Uz Taiwania Capital kao glavnog investitora, rundu su podržali svi postojeći investitori, Lead Ventures, J&T Ventures te South Central Ventures, koji nam već godinama drže leđa i vjeruju u nas. Zahvaljujući njihovoj kontinuiranoj podršci, danas smo prisutni na hrvatskom, bugarskom, njemačkom, austrijskom i švicarskom tržištu. Apollo, naš sustav video planiranja na bazi umjetne inteligencije, čini okosnicu našeg poslovnog uspjeha te može s točnošću od 99 posto predvidjeti kad će se određeni gledatelj naći pred ekranom i gledati određeni TV program te time povećati efikasnost – objašnjavaju iz AEOS-a, ranije poznatog kao AdScannera, koji uz pomoć umjetne inteligencije optimizira planiranje, mjerenje i aktivaciju kampanja na različitim tržištima.
Do sada je AEOS radio steering TV oglašavanja za vodeće svjetske brandove poput TikToka, L’Oreala i Coca Cole, a nedavno su predstavili drugu verziju svog naprednog AI alata za planiranje te implementaciju rješenja za integrirano mjerenje i upravljanje televizijskim kampanjama.
Marin Ćurković, suosnivač i CEO AEOS grupe, dodao je da će ih novi partner Taiwania Capital podržati u širenju njihovih rješenja još većem broju oglašivača diljem svijeta.
Povjerenje investitora unatoč gubitku od 2,3 milijuna eura
Međutim, iako o financijskim rezultatima za 2023. godinu iz AEOS-a odgovaraju da su prošle godine ‘postali operativno profitabilni‘ te očekuju ‘značajan rast i svih ostalih pokzatelja poslovanja u narednim godinama‘, činjenica jest da su zabilježili milijun eura prihoda te gubitak od 2,3 milijuna eura. EBITDA je također bila u minusu, i to gotovo dva milijuna eura, prema podacima koje iznosi Poslovna Hrvatska.
Ispred ovog hrvatskog startupa je, dakle, dug put, ali prikupljena financijska sredstva potvrđuju da povjerenje investitora očito imaju.
Adam Kočík, upravljački partner J&T Venturesa, naglasio je kako već niz godina podržava AEOS i čvrsto vjeruje u njegov tim i viziju. S time se slaže i Virág Dezső, glavna partnerica u Lead Venturesu, koja AEOS podržava od 2022. Istaknula je svoje povjerenje prema inovativnoj platformi zasnovanoj na umjetnoj inteligenciji, kao i sposobnosti čitavog tima da uspješno realizira svoje ideje. Jure Mikuž, upravljački partner South Central Venturesa, utvrdio je da AEOS uvijek iznova dokazuje zašto je jedan od najistaknutijih proizvoda u njihovu portfelju. David Weng, izvršni direktor Taiwania Capitala, očekuje da će AEOS nastaviti širiti svoje poslovanje, dok je Mitch Yang, upravljački partner fonda za regiju srednje i istočne Europe (CEE) Taiwania Capitala, uvjeren da će sveobuhvatno rješenje i platforma AEOS-a za TV i streaming oglašavanje unaprijediti krajolik video oglašavanja.