U prošloj je godini Mplus zabilježio porast prihoda za 69 posto na 1,35 milijardi kuna (179 milijuna eura). EBITDA je u odnosu na godinu ranije porasla za 32 posto, na 197 milijuna kuna (26,1 milijuna eura), dok je prilagođena EBITDA porasla za 38 posto, na 220 milijuna kuna (29,2 milijuna eura), stoji u priopćenju.
Rast Mplusa kao globalnog BPTO (Business Process and Technology Ousourcing - eksternalizacija poslovnih procesa i tehnologije) igrača sa sjedištem u Zagrebu potaknula su tržišna ekspanzija i ulaganja u nova tehnološka rješenja, stoji u priopćenju. Strateška odluka da se rast generira tržišnom konsolidacijom akviziranih kompanija donijela je Mplusu organski rast koji je iznosio više od 20 posto prihoda ostvarenog 2021. godine, odnosno oko 160 milijuna kuna. Ostatak rasta otpada na akvizicije ostvarene tijekom 2022. godine.
Na samom kraju 2022. Mplus je ušao u partnerstvo s menadžmentom grupe kompanija koje u regiji jugoistočne Europe upravljaju američkim brandom Manpower, vodećim globalnim imenom za ljudske resurse. Partnerstvo, koje očekuje potvrdu regulatora, gradi novu HR vertikalu Mplusa, koja će obuhvatiti 15 kompanija u šest zemalja pod krovnim brendom “Workplace”, a koje su na razini 2021. imale ukupan prihod od 90 milijuna eura. Uz implementaciju novih tehnologija i tržišnu konsolidaciju, Mplus očekuje da će prihodi HR vertikale u iduće tri godine materijalno rasti.
- Uspjeh poslovanja Mplusa u protekloj godini rezultat je niza ulaganja koja uključuju proširenje i podizanje razine profesionalnosti našeg tima, uvođenje novih tehnologija te jačanje profitabilnosti naših njemačkih tvrtki. U 2023. nastavljamo s provedbom iste strategije, a osobito smo usmjereni na širenje tržišta, optimiziranje operacije te podizanje razine kvalitete usluga. Naša predanost ulaganjima za budućnost potvrđena je i poslovnim rezultatom za prošlu godinu - rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave Mplusa.
Mplus je 2022. na Zagrebačkoj burzi izdao prvu hrvatsku ESG obveznicu, vrijednosni papir čija će kamatna stopa za ulagače ovisiti o uspješnosti provođenja ekoloških, društvenih i upravljačkih ciljeva izdavatelja. Riječ je o trećem uspješnom izdanju Mplusa na domaćem tržištu kapitala nakon izdavanja novih redovnih dionica 2019. godine te sekundarne javne ponude 2021. godine, a ovom je prigodom od institucionalnih, privatnih i individualnih ulagača prikupljeno 300 milijuna kuna.