Croatia Airlines, hrvatski nacionalni avioprijevoznik i član udruge Star Alliance, ove godine obilježava svojih 35 godina postojanja, a pred njime se nalazi najveći projekt u povijesti kompanije.
Naime, bliži se obnova cjelokupne flote Croatia Airlinesa, a u očekivanju isporuke prvog zrakoplova A220 tijekom srpnja ove godine, u utorak je predstavljen osvježen novi vizualni identitet kompanije i zrakoplova te je obilježena 30-ta obljetnica putnog časopisa Croatia.
- Rebrandingom nacionalnog prijevoznika osigurana je još bolja vidljivost i prepoznatljivost te dodatno istaknuta važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i uloge Croatia Airlinesa za hrvatsku državu, dok Croatia Airlines i dalje, prema mišljenju renomiranih stručnjaka, ostaje jednim od najboljih brendova u svjetskoj avijaciji - rekao je povodom predstavljanja osvježenog vizualnog identiteta kompanije Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa.
Redizajniranim logotipom kao i novim izgledom zrakoplova dodatno se naglašavaju osnovne kompanijske poruke: kvaliteta, sigurnost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.
- Danas zajedno svjedočimo novom povijesnom koraku na putu otvaranja još kvalitetnije budućnosti Croatia Airlinesa, ali i svih nas koji ćemo, kao gospodarstvenici, turisti ili putnici, letjeti krilima nacionalnog avioprijevoznika! U 35 godina postojanja i pružanja usluge prijevoza Croatia Airlines povezuje hrvatske gradove s najvažnijim europskim destinacijama, a u suradnji sa zrakoplovnim partnerima i s cijelim svijetom. I kao takva je neizmjeran oslonac svima nama - komentirao je Tomislav Mihotić, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.
S njime se složio i Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa i dodao da novi vizualni identitet ‘jednostavnije i lakše komunicira s putnicima i publikom‘ pa je i prvi dojam o Hrvatskoj zbog toga sada još čvršći.
- Uz nove i znatno tiše avione, naši putnici uživat će u komfornijoj putničkoj kabini sa širim sjedalima i većim prozorima, većem prostoru za prtljagu kao i brzom Wi-Fi ju. Sve navedeno otvorit će nove mogućnosti, a dodatnoj udobnosti i sadržajnosti naših letova i nadalje će doprinositi i naš putni časopis Croatia kojem danas s posebnim zadovoljstvom čestitam 30 rođendan - dodao je Žabo.
U sklopu predstavljanja novog vizualnog identiteta održana je i proslava 30. rođendana Croatia koji već godinama promovira Hrvatsku, njene ljepote i sadržaje te je ‘vrlo često izravna preporuka i smjerokaz za mnoge putnike koji posjećuju Hrvatsku i njene destinacije‘.
- Svi ćemo se složiti da je Croatia Airlines danas prepoznatljiv brend u Europi i svijetu. Povijesna zastava hrvatskog naroda temelj je identiteta naše zrakoplovne kompanije. Oblici i boje zastave bitno su podržani u imidžu, preoblikovani u modernu i snažnu vizualnu konstantu, dok je grb preoblikovan u dinamični element. U centru vizualnog identiteta Croatia Airlinesa nalaze se znak i logotip. Boje koje imaju svoj izvor u povijesti lijepe naše, crvena i tamnoplava, predviđene su kao primarne boje, dok sekundarne boje ističu naše južnoeuropsko porijeklo. Novi znak (logo), redizajn zrakoplova i ažurirane potvrđuju važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i ulogu Croatia Airlinesa za hrvatsku državu. Novim dizajnom osigurana je još bolja prepoznatljivost i vidljivost, dok je rep zrakoplova usklađen sa samim znakom. Ne manje važno, znak i logotip kompozicijski su uravnoteženi s logotipom Star Alliance, kroz moderan dizajn u kojem su kvadrati na znaku u poziciji iz koje se odmah prepoznaje rep zrakoplova, što svakako šalje jasnu poruku - rekla je Ivana Ivanković, korporativna dizajnerica Croatia Airlinesa i autorica rješenja.
Obnovom flote, koju će krasiti novi vizualni identitet, Croatia Airlines će u potpunosti zamijeniti sve postojeće zrakoplove novima, što predstavlja značajan tehnološki iskorak te veću energetsku učinkovitost uz 25 posto manju potrošnju goriva. Novim i kvalitetnijim zrakoplovima A220, kapaciteta 149 i 127 sjedala, prvi od kojih će sletjeti u Hrvatsku u srpnju ove godine, osigurat će se bolji odgovor na konkretne potrebe putnika i efikasniji poslovni model, zahvaljujući kojem će se otvoriti i dodatne prilike u poslovanju uz postupno širenje mreže letova, a što će istodobno osigurati kvalitetniju uslugu i još više zadovoljstvo putnika.
- Nakon dolaska prvog zrakoplova u srpnju, drugi zrakoplov očekuje se do kraja 2024. godine, dok bi sljedećih šest trebalo biti isporučeno u 2025., četiri u 2026., a tri zrakoplova u 2027. godini, čime će flota Croatia Airlinesa brojiti ukupno 15 novih zrakoplova A220 - stoji u priopćenju kompanije.