Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Odluka da u jeku inflacije Skintegra ne diže cijene bila je teška, ali dugoročno pametna

04. Ožujak 2023.
Jelena Skendžić Ratkajec i Vjekoslav Ratkajec

Volcanica, Amphibian, Lunar, Spectra, Sphynx, Nectar, osim što su geološki nazivi i vrste životinja, poznavateljima industrije ljepote poznati su i kao imena kozmetičkih proizvoda brenda Skintegra, koji se već nekoliko godina mogu pronaći na policama hrvatskih ljekarni i drogerija, ali i u neseserima brojnih korisnica (i korisnika). No zanimljivo je što iza imena Skintegra ne stoji velika farmaceutska kuća ili multimilijunski brend već mala hrvatska obiteljska tvrtka Creaticon.

Jelena Skendžić Ratkajec, bivša novinarka koja je donedavno pisala o beauty-trendovima, osnovala je Skintegru prije šest godina zajedno sa suprugom Vjekoslavom Ratkajcem u želji da ljudima s problematičnom kožom pruži jednostavne kozmetičke proizvode koji daju vidljive rezultate. Na našem su tržištu uvidjeli da postoji prostor za razvoj takva jedinstvenog brenda, a do danas su svoje kreme, serume, maske, tonike i gelove za čišćenje lica uspješno plasirali na tržišta diljem Europe kroz ljekarničke kanale. Kako kaže Jelena, sve je započelo jednim malenim poslovnim kreditom i sjajnom idejom.

– Imala sam dugogodišnjih problema s preosjetljivom i problematičnom kožom lica te sam znala što trebam promijeniti u postojećim proizvodima da bih promijenila kožu ljudi sa sličnim problemima. Tako je, u suradnji s timom farmaceuta, nastala Skintegra – dermokozmetika razvijena za zahtjevnu kožu lica. Naši proizvodi brzo su prepoznati, već iduće godine plasirali smo ih u ljekarne diljem Hrvatske i ostalo je povijest – započinje svoju priču Jelena, glavna direktorica Skintegre.

Ukupno dvadeset dva Skintegrina kozmetička proizvoda prodaju se u ljekarnama poput Farmacije, Joukhadara, Prima Pharma i drugih te u dm-ovim specijaliziranim prodavaonicama bezreceptnih lijekova, a tu je, naravno, i Skintegrina internetska trgovina.

Transparentnost i odgovornost

Iako su njihovi proizvodi prisutni na stranim tržištima, najveću pozornost ipak uživaju među hrvatskim kupcima. Za širenje na domaćem tržištu najviše su im pomogle preporuke kupaca s pozitivnim iskustvima. Skintegra je, naime, prepoznatljiva po tome što njeguje odnos s kupcima, posebno putem online komunikacije i društvenih mreža.

Međutim, ni Creaticon, kao i mnoge druge proizvodne tvrtke, prošle godine nije ostao imun na inflaciju, rast ulaznih troškova i poremećaje u opskrbnim lancima. No Jelena ističe da unatoč tomu rastuće troškove nisu prebacili na svoje kupce.

image

Jelena Skendžić Ratkajec, Skintegra

foto Petra Miksik
– Inflacija prošle i ove godine nastavlja uzrokovati poremećaje na tržištu, a podizanje cijena sirovina i ambalaže konstantno dovodi do napetosti. Unatoč tome, cijene proizvoda dosad nismo podizali, čak ni u jeku inflacije. Štoviše, potpisnici smo Etičkoga kodeksa Ministarstva gospodarstva – objašnjava Jelena, smatrajući da je ta odluka trenutačno teška, ali dugoročno pametna.

– Naši kupci svjesni su situacije na tržištu, kao i činjenice da neki proizvođači i trgovci eksploatiraju inflaciju, a u svjetlu takvih okolnosti još se više cijeni povjerenje kupaca zbog transparentnog poslovanja – dodaje Jelena.

Cijelu poduzetničku priču koja stoji iza Skintegre pročitajte u novom broju tiskanog i digitalnog izdanja Lidera.

21. studeni 2024 10:40