Na domaćoj sceni maloprodaje i veleprodaje delikatesnih proizvoda pojavilo se novo ime. Prošlog je tjedna registrirana tvrtka pod nazivom Orka grupa, koju su osnovali Denis Matijević, serijski poduzetnik u poljoprivredno-prehrambenom sektoru, i skupina poduzetnika vlasnički isprepletena u tvrtkama Bosnić, Fisherija, Slavonica i LU-MA Ekskluziv. Te su tvrtke ujedno prve četiri članice Orka grupe, koja je otvorena i za nove partnere, a čija je strategija usmjerena na vrhunske prehrambene proizvode s fokusom na kanal HoReCa i vlastitu maloprodajnu mrežu.
Prema podacima Poslovne Hrvatske, članice Orka grupe u prošloj su godini ukupno ostvarile dvadesetak milijuna eura prihoda. Zajedno raspolažu s dvadesetak maloprodajnih mjesta s delikatesnom ponudom ribe i morskih plodova, mesa i mesnih proizvoda (uključujući tri Matijevićeve prodavaonice visokokvalitetnog mesa s brendom the meat u Zagrebu), mliječnih proizvoda, vina i drugih delikatesa. Lideri su i u prodaji ribe u kanalu HoReCa na području Zagreba.
Osnivači Orka grupe vjeruju da će već u ovoj godini zajedničkim nastupom na tržištu udvostručiti svoje lanjske prihode te nastaviti rast po visokim stopama.
– Želimo već u ovoj godini dostići obujmove prodaje koji će nam donijeti sto posto rasta u odnosu na prošlu godinu. Što se tiče maloprodaje, u planu imamo otvaranje dva prodajna mjesta Fisherije u Zagrebu te jednoga u Velikoj Gorici, gdje ćemo primijeniti model da u jednom prostoru imamo Fisheriju i proizvode pod brendom the meat, kakav već imamo u Virovitici. Što se veleprodaje tiče, otvaramo distribucijski centar nedaleko od Splita, čime ćemo tržište proširiti na Dalmaciju, a u planu nam je i širenje na Kvarner – iznosi Marko Burazin, predsjednik Uprave Orka grupe.