Osječka IT tvrtka Mono ušla je u strateško partnerstvo s njemačkom tehnološko-industrijskom kompanijom Possehl, čija je digitalna jednica Possehl digital postala manjinski suvlasnik Mona, objavila je u ponedjeljak Uprava te osječke tvrtke.
Direktor tvrtke Denis Sušac rekao je na konferenciji za novinare kako na tom projektu rade zadnjih godinu i pol dana, a cilj je bio stupiti u strateško partnerstvo koje im može otvoriti nova tržišta na koja, kao relativno mala tvrtka, nisu mogli doći, dok je kompanija Possehl prisutna na svim kontinentima.
S obzirom da strateški partner postaje suvlasnik s 25 posto udjela u tvrtki Mono, Sušac ističe kako su ‘tražili partnerstvo s jakim vanjskim igračem, gdje Mono zadržava svoj identitet i način rada‘ i ništa se neće mijenjati u smislu upravljanja i rada, ali će se ući u nove projekte.
Njemačka tvrtka Possehl iz Luebecka je globalno aktivna tehnološka tehnološka grupa u čijem je sastavu oko 200 tvrtki u 30 zemalja svijeta, ima više od 13 tisuća zaposlenih, a godišnje ostvaruju prihod veći od pet milijardi eura.
Radi se o iznimno velikom sustavu, koji se primarno bavi klasičnim industrijama, koje imaje potrebu za digitalnom transformacijom, kazao je Sušac.
Napominje kako tvrtka Possehl u svom vlasništvu, uz ostalo, ima tvornice za proizvodnju strojeva za čišćenje, proizvodnju automobilskih guma, proizvodnju stojeva za preradu ulja, a također i tvrtke za preradu dragocjenih metala.
- Način na koji Possehl funkcionira, u smislu potpune slobode donošenja odluka, zadržavanja postojećih ljudi, kulture i identiteta tvrtki u koje investiraju, i orijentacije na dugoročno investiranje i stabilan rast, zapravo nam je bio ključni faktor u odabiru strateškog partnera. Iako smo na temelju odličnih rezultata imali pregršt ponuda za potpuno preuzimanje, gdje bi Mono izgubio identitet i postao neprepoznatljiv dio većeg sustava, to nam se nije uklapalo u viziju daljeg razvoja - rekao je Sušac.
Istaknuo je i da je Mono do sada uglavnom radio high-tech projekte, osim toga i projekte iz područja medicine, farmacije, bankarstva i osiguranja, a sada ulazi i na nova područja.
Naveo je da je u Hrvatskoj grupa Possehl prisutna od ranije, jer su 100-postotni vlasnici tvrtke Harburg-Freudenberger iz Belišća, koja je lider u proizvodnji strojeva za plastiku i gumu.
Mono trenutno ima 160 zaposlenih, a u Upravi kažu kako ovim strateškim partnerstvom računaju i na dodatna zapošljavanja. Prošlogodišnji prihod tvrtke Mono iznosio je oko 60 milijuna kuna, odnosno 7,8 milijuna eura, ostvaren većinom izvozom, a dobit oko 23 milijuna kuna (3 milijuna eura).
Hermann Schäfer, izvršni direktor u Possehl Digitalu, izjavio je da zajedno s Monom žele ‘podići digitalnu transformaciju u području srednje velikih tvrtki u Njemačkoj na višu razinu‘.
- Uistinu vidimo značajnu razinu sinergije između naših tvrtki te smo već započeli suradnju. Za nas je Mono jedna od najuzbudljivih tvrtki za razvoj softverskih rješenja na tržištu, s velikim izgledima za uspjeh i izvrsnim prilikama. Sigurni smo da će ova suradnja dovesti do još većeg uspjeha - kako za Mono, tako i za Possehl Digital - rekao je Schäfer.