Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Prvo je trebalo odjenuti Coco. Iz toga je nastao jedinstven biznis s brzim povratom

24. Listopad 2023.
Valentina Jonjić
piše: Marija Crnjak

Da psi mogu biti direktori tvrtki, direktorica Coco‘s managementa bila bi, naravno, pudlica Coco, maskota, kušač, manekenka, najvažnija biznis partnerica Valentine Jonjić, mlade poduzetnice koja je nakon osam godina od ulaska u posao s trgovinom za kućne ljubimce napravila važan korak dalje i otvorila si put za širenje na europsko tržište. Njezina tvrtka Coco‘s management prvi je i jedini konzultant u Hrvatskoj koji pruža cjelovita rješenja za pet friendly segment u turističkom sektoru, segment koji je nakon svjetskog booma krenuo snažno rasti i kod nas. Sve je više hotela koji pod normalno primaju kućne ljubimce, a da bi gosti bili zadovoljni uslugom koju dobiju u cijeni noćenja za svog dlakavog suputnika, a hoteli uz dodatnu promociju i alate za održavanje higijene i kulture putovanja s kućnim ljubimcima, tu uskače Coco‘s.

Sve je počelo time što se pudlica Coco u Hrvatskoj nije imala gdje obući. Valentina Jonjić imala je 20 godina i zaključila je da hrvatsko tržište treba boutique pet store, i pokrenula je taj biznis u Iki kraj Opatije. Tu su uslijedile godine učenja i rada, i nakon što je diplomirala u području turizma, Jonjić je otkrila da postoji cijela jedna nepokrivena niša pet friendly usluga, u kojima se svaki vlasnik hotela snalazi kako zna. Trgovina se prebacila na online platformu, a s radom je krenula tvrtka za opremanje i savjetovanje pet friendly objekata.

image

coco‘s managment

foto

Izgleda da je dobro ‘ubola‘. Ne samo da je vratila ulaganje, već će njena tvrtka Coco‘s management u prvoj godini poslovanja raditi s dobiti. Na listi referenci su im vodeći hoteli u blizini, kao što je lanac Liburnia Rivijera Hotela, Hilton Costabella resort, Jadran Crikvenica…

- Trenutak je dobar jer je sve više hotela koji primaju kućne ljubimce, te naplaćuju njihov boravak. Vlasnici su sve više svjesni očekivanja gostiju, te da za tu cijenu koju naplate za noćenje ljubimca trebaju nešto i pružiti. Mi smo tu da im na temelju njihovih potreba osmislimo ponudu u kojoj smo se pak potrudili uključiti što više lokalnih proizvođača i dobavljača. Ujedno radimo i na jačanju hotelskog brenda, jer personaliziramo pakiranja ili predmete kao što su zdjelice ili krevetići za ljubimce. Radimo tako da sve ide preko nas, roba dolazi u naše skladište i tu se sve kontrolira prije nego ide klijentu, a ideja koju nastojimo slijediti je da imamo samo usluge vrhunske kvalitete - pojašnjava Jonjić.

Ručni rad

Tako gostima hotela nude ručno izrađene keksiće za ljubimce, sušene papaline ulovljene kod Cresa i sušene u Zagrebu, potom ručno izrađene, antiseptične i hipoalergene sapune za pranje šapica nakon šetnje koji sadrže eterična ulja čajevca i limunske trave, valjke za čišćenje dlaka s površina. Zdjelice i krevetići mogu imati logo hotela, sve se može prilagoditi željama, kaže Jonjić.

Proizvodi i usluge će se ubuduće i širiti s potrebama klijenata, a u pripremi je i novi projekt spa zona za kućne ljubimce, koji se provodi u suradnji s istarskom tvrtkom Korta, poznatom po proizvodnji kamenih tuševa.

- To je projekt koji nas posebno veseli, dakle zajedno osmišljavamo zone u kojima će se moći tuširati kućni ljubimci. To je posebno važno u destinacijama na moru, jer se psi najčešće nemaju gdje otuširati od soli, te ih vlasnici tuširaju u hotelskim sobama. To zna biti problematično u održavanju higijene soba, i ova će im rješenja taj problem značajno olakšati. Kako bismo cijelu priču dodatno učinili atraktivnom, to ćemo nazvati spa zonama za ljubimce -  pojašnjava poduzetnica.

Hoteli Jadran Crikvenica jedan je od najnovijih klijenata Coco‘s managementa, i u ponudi Hotela Katarina u Selcu odnedavno se može naći njihova ponuda, od keksića i sušenih ribica do sapuna koji rado koriste i vlasnici.

- Naši gosti koji dođu s kućnim ljubimcima, to su dakako najčešće psi ali ima i mačaka, u cijeni boravka ljubimca dobivaju čitav paket usluga, od poslastica, krevetića, posudice, vrećice za pseći izmet, dok sapune dodatno naplaćujemo, jer su od čistih eteričnih ulja čajevca i limunske trave. Hotel Katarina je od ranije pet friendly, i ovo nam se odlično uklopilo u taj koncept. Osim što dajemo dodanu vrijednost našim gostima, to je ujedno i dobra promocija za nas -  otkrio nam je Domagoj Grgić, general manager klastera Selce u hotelima Jadran.

Valentina Jonjić vidi velik potencijal za rast Coco‘s managementa u Hrvatskoj, ali i van granica, primjerice u Italiji, koja je najjača referenca za pet friendly turizam na Mediteranu.

- Želja nam je bila prvo ispitati koncept i domaće tržište, što ide vrlo brzo, a nakon toga gledamo dalje -  zaključuje Jonjić.  

25. studeni 2024 22:31