Deset mjeseci nakon što je češki Metrans, podružnica njemačke kompanije Hamburger Hafen und Logistik, stekao 51 posto vlasničkog udjela u Adria Railu, riječka tvrtka u cijelosti je postala članica Metrans grupe, jednog od tržišnih lidera u intermodalnome transportu u srednjoj Europi.
Akvizicija Adria Raila, kako je to lani objasnio predsjednik Uprave Metrans grupe Peter Kiss, za češku je kompaniju bio strateški potez koji joj je omogućio širenje intermodalne mreže po jadranskoj regiji. Adria Rail, naime, upravlja intermodalnim vlakovima za Hrvatsku, iz nje i kroz nju. Također je intermodalni operater vlakova koji povezuju riječki kontejnerski terminal s terminalom u njegovu vlasništvu u Inđiji, u blizini Beograda. Terminal Inđija dvadeseti je terminal u Metransovoj mreži i željeznički je povezan s tvrtkinim terminalom u Budimpešti, što omogućuje povezanost s cijelom Europom. Adria Rail u Srbiji također ima flotu od četrdesetak kamiona. Dodatno, Adria Rail Operator, tvrtka kći Adria Raila, željeznički je prijevoznik sa željezničkom licencijom za Hrvatsku.
Riječka tvrtka osobito je zanimljiva jer, prema Metransovim navodima, pokriva više od 70 posto kontejnerskog prometa koji prema unutrašnjosti kontinenta polazi s kontejnerskog terminala Brajdica u Rijeci.
Do preuzimanja Adria Raila, čiji je osnivač Ivica Vrankić, koji je u tvrtki zadržao 49 posto vlasničkog udjela i direktorsku poziciju, osim što je u lukama Sjevernog mora, Metrans je već i prije izišao na Jadran, preko Trsta i Kopra, a ova akvizicija omogućila mu je istodobni ulazak na hrvatsko i srbijansko tržište. Češka kompanija svakoga tjedna otprema 650 intermodalnih vlakova.
Uključivanje Adria Raila u Metrans grupu podrazumijeva da riječka tvrtka raspolaže flotom Metransovih vagona, a uskoro i, kako se najavljuje, njegovim lokomotivama, te da ima identičan modus operandi kao i ostale članice Grupe.