Studenac je službeno ušao u partnerstvo s globalnom cloud komunikacijskom platformom i prvim hrvatskim jednorogom Infobipom kako bi osmislili i implementirali inovativna rješenja za komunikaciju s kupcima te ubrzali rast lanca trgovina.
Strateško partnerstvo s Infobipom započeto je s ciljem poboljšanja iskustva kupaca zahvaljujući korištenju popularnih platformi poput WhatsAppa za komunikaciju sa Studencem. Njegovi će kupci od sada puno brže moći doznati informacije o lokaciji najbliže trgovine i lakše komunicirati putem digitalnih platformi, poručuju iz Studenca.
Naime, osim na hrvatskom, interaktivna usluga bit će dostupna i na engleskom jeziku, što bi trebalo olakšati povezivanje Studenca s milijunima turista koji svake godine posjećuju Hrvatsku. Ono što Infobip u novonastaloj suradnji dobiva zauzvrat jest uvid u potrebe lanaca s tzv. proximity formatom, pomažući mu u razvoju proizvoda i usluga za druga tržišta.
- Ovo je vrlo uzbudljivo za nas jer ćemo graditi rješenja od nule. Ne implementiramo već gotov proizvod nego ga s Infobipom razvijamo kao dva tima i jako se veselimo toj suradnji - istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.
Nove pop-up prodavaonice
Enterprise Investors, jedan od najvećih private equity fondova u srednjoj i istočnoj Europi, otkupio je Studenac prije nešto više od pet godina, a od tada je u lanac uloženo više od 250 milijuna eura s ciljem širenja, kako organski, tako i kroz akvizicije. Studenac danas broji oko 1100 trgovina, a ove godine planira otvoriti još 120. Također, do 2025. godine planiraju otvoriti više od 2000 trgovina, rekao je predsjednik Uprave Studenca Michał Seńczuk i osvrnuo se na novu suradnju s prvim hrvatskim jednorogom.
- Iznimno nam je drago jer udružujemo snage s Infobipom kako bismo i na ovaj način nastavili poboljšavati zadovoljstvo kupaca i to na projektu koji je prvi takve vrste u Hrvatskoj. Veliki trud našeg tima već nas je doveo do vodeće pozicije u domaćem maloprodajnom sektoru po broju trgovina, ali još nismo gotovi. Nastavit ćemo rasti zahvaljujući ovakvim inicijativama koje se zasnivaju na digitalnim tehnologijama, ciljajući na tržišni udio veći od deset posto i položaj među tri najveća hrvatska trgovca po prihodima u sljedeće tri godine - rekao je Seńczuk.
Podsjećamo da je Studenac prošloga ljeta otvorio prvu pop-up prodavaonicu i tako postao prvi maloprodajni lanac koji je to napravio, a ove sezone, najavila je Mimica, otvorit će njih deset.
- Nove pop-up prodavaonice otvorit ćemo na raznim mjestima hrvatske obale - u kampovima, na plažama... gdje god da odlučimo da ima smisla postaviti ih - dodala je.