Maloprodaja je jedna od najkonkurentnijih industrija, no iz godine u godinu ostvarujemo odlične poslovne rezultate. Turistička sezona još traje, a pred nama je i blagdansko razdoblje koje tradicionalno generira veću potrošnju, stoga naš fokus ostaje na daljnjem rastu poslovnih pokazatelja, jačanju efikasnosti i nastavku strategije suradnje s domaćim proizvođačima i distributerima.
U naše prodavaonice dnevno dolazi oko pola milijuna kupaca, što predstavlja veliku odgovornost. Kontinuirano pratimo tržište i navike kupaca kako bismo im pružili najbolju uslugu, a veliku ulogu u tome imaju tehnologija i naša vlastita napredna rješenja koja nam omogućavaju veću učinkovitost i fleksibilnost.
Tako smo prošle godine otvorili Konzum SMART, prvu prodavaonicu bez blagajni u ovom dijelu Europe, čime smo potvrdili poziciju lidera i u polju tehnoloških trendova. Uveli smo automatsko naručivanje voća i povrća u prodavaonice kako bismo optimizirali procese i smanjili bacanje hrane, a najveći smo hrvatski donator hrane već šest godina zaredom.
Provodimo i cijeli niz ESG inicijativa s ciljem smanjenja ugljičnog otiska i povećanja energetske učinkovitosti. Istraživanja koja kontinuirano provodimo pokazuju kako naši kupci prepoznaju i cijene naše cjenovne inicijative, kvalitetnu ponudu, osobito kad je u pitanju ‘najbolje iz Hrvatske‘, domaće i svježe, ali i našu brigu o zajednici kroz inicijative kao što su primjerice Mali veliki talenti, kroz koje pomažemo hrvatskim školama.