Carlsberg je danas najavio seriju inovacija, uključujući svoj novi Snap Pack, koji će smanjiti globalni plastični otpad za više od 1.200 tona godišnje – što je ekvivalent 60 milijuna plastičnih vrećica. Snap Pack zamjenjuje plastični omot korišten oko Carlsbergovih 6-pack limenki pionirskom tehnologijom koja limenke lijepi zajedno. Prvi put korištena u industriji piva, ova inovacija će smanjiti količinu plastike korištenu u tradicionalnim multi-packovima za do 76%. Nakon tri godine priprema, Snap Pack je samo jedno od Carlsbergovih rješenja za održivo pakiranje koja su najavljena danas.
Druga poboljšanja uključuju:
- Prelazak na certificirane Cradle-to-Cradle™ srebrne tinte na etiketama na boci, kako bi bila unaprijeđena mogućnost recikliranja
- Novi sloj na povratnim staklenim bocama koji produljuje njihov životni vijek i samim tim smanjuje njihov utjecaj na okoliš
- Nove čepove koji uklanjaju kisik kako bi okus piva učinili svježijim dulje vrijeme.
Ove inovacije predstavljaju početak serije o potrošačima vidljivih manifestacija Carlsbergovog programa održivosti, Zajedno prema NULA, koji uključuje ambicije poput NULA ugljičnog otiska. Inovacije će prvo biti primijenjene na brend Carlsberg, kako bi poticale kontinuirano ponovno procjenjivanje i rafiniranje. Sve to će nastaviti naglašavati poznati moto ‘Probably the Best Beer in the World´ na način koji ima još veće značenje – dajući potrošačima pivo izvrsnog okusa koje im istovremeno pomaže da smanje svoj utjecaj na okoliš. Cees ’t Hart, CEO Carlsberg Grupe, rekao je: ‘Ovo je važan dan za Carlsberg. Snažno radimo na tome da živimo naše ciljeve održivosti i pomognemo se nositi s klimatskim promjenama. Uvijek se nastojimo poboljšati i današnje predstavljanje jasno pokazuje našu ambiciju da slijedimo put našeg osnivača prema boljem sutra. Carlsbergov Snap Pack značajno će smanjiti plastični otpad i veselimo se što ćemo našim potrošačima pružiti još bolje iskustvo piva s manje utjecaja na okoliš.‘
Carlsbergovi istraživački timovi radili su blisko s vanjskim partnerima da bi inovirali na način koji će značiti promjenu, kako potrošačima, tako i klimi. Kako bi ubrzao implementaciju svojih ciljeva održivosti, Carlsberg je također najavio strateško partnerstvo s Plastic Changeom, danskom organizacijom za zaštitu okoliša. Radi se o dodatnom partnerstvu, uz dugoročni dijalog s WWF-om pitanjima održivosti i njihovom utjecaju na okoliš i svjetske prirodne resurse.
Bo Øksnebjerg, glavni tajnik danskog WWF-a rekao je: ‘Naše divlje životinje utapaju se u plastici i problem se, nažalost, značajno pogoršava. Zbog toga trebamo djelovati sada. Trebamo raditi na tome da manje plastike završava u prirodi. Zato smatramo da je golem napredak da Carlsberg sad predstavlja rješenja koja će značajno smanjiti količinu plastike u pakiranjima. S ovim novim rješenjima, Carlsberg je poduzeo prve velike korake na putovanju prema čišćoj i zelenijoj budućnosti.‘
Kako bi proslavio predstavljanje Snap Packa, Carlsberg je predstavio svoju jedinstvenu verziju poznatog kipa Male sirene u Kopenhagenu. Povezana ljepilom baš kao Snap Pack limenke, sirenina konstrukcija utjelovljuje Carlsbergovu namjeru da proizvodi pivo koje ne samo da ima sjajan okus, već je i bolje za okoliš. Tri metra visoka, nova instalacija okružena je sa 137 kilograma plastike – što je količina plastike koju će Carlsberg smanjiti svakog sata zahvaljujući Snap packu.
Pratite Lider na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]