Cedevita je u sklopu obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke pokrenula novu kampanju, ali i istoimenu online platformu. Pod nazivom ‘Budi TU, Budi CE‘ cilj kampanje je osvijestiti javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji.
Brend u okviru kampanje, kako navode u priopćenju, na tržište plasira novi okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju. Na Cedevitinoj platformi se mogu pronaći i brojni korisni savjeti i video intervjui u čijoj izradi sudjeluju stručnjaci i psiholozi te oboljele osobe koje su spremne podijeliti svoje iskustvo s javnosti.
U svrhu očuvanja mentalnog zdravlja i psihološke pomoći ne samo oboljelima, već i njihovim bližnjima, stručnjaci platforme ‘Budi TU. Budi CE.‘ educiraju javnost o tome kako biti tu za oboljelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu te kako pružiti adekvatnu podršku i utjehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan utjecaj.
Jedna od protagonistica Cedevitine donacijske i edukativne kampanje je i specijalistica za odnose s javnošću Marina Hasija koja je svoju dijagnozu saznala u s 24 godine.
Iako je tumor izvađen, Marina se morala podvrgnuti brojnim dodatnim terapijama, od kojih neke mogu uzrokovati i neplodnost, stoga se odlučila na zamrzavanje jajnih stanica kao mjeru predostrožnosti.
- Neću lagati, cjelokupni postupak nije baš ugodan, ali ono što ženi ultimativno može donijeti, a to je dijete, ne može se mjeriti ni sa čim i prošla bih ga još deset puta ako treba - rekla je.
Glavna protagonistica ove priče svim je onkološki oboljelim ženama, pogotovo onim mladima koje još nisu postale mame preporučila da provjere sve svoje mogućnosti prije ulaženja u postupke koji mogu štetiti njihovim reproduktivnim sustavima.
- Pitajte svoje onkologe, doktore opće prakse i ginekologe da vas upute. Zamrzavanje jajnih stanica za žene u toj situaciji je besplatno i zato je nužno da ta informacija dođe do svih - izjavila je Marina.