Najnovije informacije o poslovanju, inovacijama i poduzetništvu, kako u zemlji i regiji, tako i širom svijeta, od danas možete čitati na portalu Forbes Hrvatska.
S više od 105 godina povijesti, Forbes je globalni lider kad su u pitanju poslovne i ekonomske vijesti, a od sada je dostupan i na hrvatskom jeziku. Digitalno izdanje Forbesa u Hrvatskoj će pokrivati širok spektar tema, uključujući poslovne vijesti, analize tržišta, intervjue s liderima industrije, poduzetnicima i stručnjacima. Čitateljima će predstavljati i globano popularne Forbsove liste.
Forbes je renomirani medijski brend čija je misija potaknuti sistemske promjene u poslovanju, kulturi i društvu kroz priče uspješnih pojedinaca, poduzetnika i inovatora. To je brend koji inspirira, educira i potiče na akciju.
Hrvatsko izdanje je samo jedno od pet licenciranih izdanja koje u regiji pokreće kompanija United Media kroz strateško partnerstvo s Forbesom.
“Uzbuđeni smo što je naš partner United Media pokrenuo Forbes izdanja u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini“, rekao je Peter Hung, predsjednik Forbesa za licencirana izdanja. „Pokretanje ovih novih globalnih izdanja u Adriatic regiji pokazuje Forbsovu nepokolebljivu posvećenost zagovaranju globalnog poduzetništva i unaprijeđenju našeg prisustva širom Europe”.
Forbes Hrvatska će, kao i izdanja u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori, u potpunosti imati pristup svim Forbes sadržajima, ali će donositi i lokalne priče.
“Iznimno smo ponosni na ovo partnerstvo s Forbesom i uzbuđeni zbog pokretanja pet novih digitalnih izdanja. U poslovnom svijetu, dostupnost relevantnih, točnih informacija i analiza su od presudnog značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Forbes je brend s dugom poviješću, brend koji je sinonim za pouzdanost, vrijednost, ali i prestiž, brend koji inspirira. Zato nam je jako drago što smo u prilici publici u regiji predstaviti nove sajtove koji će im donijeti ekskluzivne uvide i informacije o lokalnim i globalnim poslovnim prilikama”, istaknula je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica kompanije United Media.
Iskusni timovi novinara i urednika iz regije nastojat će kreirati jedinstven sadržaj prilagođen interesima i potrebama publike.
Hrvatsko izdanje vodit će Đurđica Klancir, poznato ime s medijske scene.
"Hrvatska već ima utjecajne poslovne medije, ali uvjerena sam da će Forbes Hrvatska donijeti mnogo toga novog. Želimo pokazati dobre primjere poduzetničke prakse, predstavljati poduzetnike koji unatoč svim teškoćama uspijevaju biti inovativni i hrabri, informirati o događanjima i trendovima na hrvatskoj ekonomskoj sceni, ali i biti "kopča" prema informacijama i modelima koje predstavlja globalna Forbes mreža. Beskompromisno ćemo pisati o rješenjima koje za gospodarstvo u Hrvatskoj kroji vlast, ali i prenositi mišljenja i prijedloge kompetentnih domaćih sugovornika koji smatraju da postoje i drugi, bolji mogući modeli. Voljeli bismo postati redovno štivo za hrvatske poduzetnike i menadžere, i etablirane i one koji tek započinju karijere, ali i ne samo za njih - nego i za opinion makere i sve one koji razumiju da razvoj svih segmentata društva počinje upravo s gospodarskim razvojem", ističe Đurđica Klancir.
Pridužite se i Forbes zajednici u Hrvatskoj. Sa novim digitalnim izdanjem forbeshrvatska.com biznis i uspjeh su na dohvat ruke. Forbes Hrvatska mozete pratiti i na društvenim mrežama: Facebook i Instagram.
Kroz partnerstvo sa Forbes-om, kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi. Kompanija u svom portfoliju ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i tiskana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.