Hrvatski Telekom šestu je godinu zaredom nositelj prestižnog certifikata Poslodavac Partner. HT kao ultimativni smisao i svrhu rada svakog zaposlenika navodi moto: „Stvaramo digitalni svijet i povezujemo ljude“, a u tvrtki se osobito ponose time što svojim znanjem i radom pomažu razvoju brojnih mladih ljudi, ali i društva u cjelini.
Kroz rad sa studentskom zajednicom HT je prepoznao da studentima nedostaje jača poveznica s gospodarstvom, te je stoga pokrenut program HT Ljetnih praksi, kroz koji su studenti imali priliku upoznati različita područja rada i zanimanja u HT-u.
S obzirom da HT kao tehnološki lider raspolaže najnovijim znanjima, njihovi se stručnjaci često odazovu i pozivima da budu gosti predavači na fakultetima i mentori na projektima koje fakulteti pokreću. Tako su HT-ovi online marketinški stručnjaci sudjelovali u izradi aplikacije za Tjedan karijera na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu, te događaju #FERGirl, gdje je djelatnica HT-a, a bivša studentica FER-a, učenicima srednjih škola i maturanticama kroz vlastita iskustva pomogla u odabiru studija i poslova koje u budućnosti mogu obavljati.
Hrvatska se na inicijativu HT-a uključila i u veliki međunarodni natječaj Deutsche Telekoma Women STEM Awards, čiji je cilj potaknuti mlade žene na početak karijere u STEM područjima, HT također ima i zvjezdani status s visokim postotkom žena na menadžerskim pozicijama unutar Deutsche Grupe, te svojim primjerom podiže svijest i motivira žene na karijeru u STEM području te na preuzimanje i rukovodećih funkcija.
Posebno mjesto u nastojanjima HT-a da sudjeluju u promicanju STEM-a zauzima i humanoidna robotica Pepper, koja je u više desetaka osnovnih i srednjih škola educirala učenika o važnosti vještina potrebnih za izradu jednog robota.
HT o svojim zaposlenicima brine i njihovim uključivanjem u lokalne i globalne talent programe te osiguravanjem brojnih kvalitetnih edukacija kojima pružaju snažnu podršku razvoju svih svojih zaposlenika. Tijekom 2018. zaposlenici HT-a su stoga završili ukupno čak 11.000 digitalnih tečajeva.
Osim toga, pokrenut je i strateški razvojni projekt Frontline first kojim se razvijaju kompetencije prodajnog osoblja, s ciljem pružanja izvanrednog korisničkog iskustva korisnicima HT usluga.
Uz sve to, kompanija brine i o održavanju ravnoteže privatnog i poslovnog života svojih zaposlenika, te nastoji uključiti i obitelji zaposlenika u život tvrtke. Svake se godine stoga organizira Božić za klince, a ove je godine organiziran i obiteljski dan Dan s mamom i tatom na poslu, te je organizirana zabava u prostorima tvrtke na različitim lokacijama za više od 1000 djece zaposlenika. Organizira se i HT Olimpijada – natjecanje zaposlenika u više sportova.
Iva Lopac Butorac, direktorica Odjela ljudskih resursa za podršku poslovanju i Vjekoslav Golubović, direktor Odjela za planiranje ljudskih resursa primili su Certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.
- Zadovoljstvo nam je da smo i ove godine potvrdili izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima, jer samo s kvalitetnim procesima i praksama možemo ispuniti očekivanja naših zaposlenika, kompanije, a u konačnici i društva u cjelini. Hrvatski Telekom kao predvodnik digitalizacije oblikuje nove generacije stručnjaka te ima odgovornost razvijati i prenositi znanja i vještine budućnosti. Brigom o svojim zaposlenicima, uvođenjem inovativnih modela razvoja karijere te digitalnim iskustvima za vlastite stručnjake i talente na tržištu rada želimo povezivati ljude s najboljim prilikama i stvarati atraktivno radno okruženje. Stvaranje preduvjeta za agilni način rada te osnaživanje zaposlenika za usvajanje stalnih promjena naša su ključna odgovornost, istaknula je Lopac Butorac, direktorica Odjela ljudskih resursa za podršku poslovanju.
Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Više o projektu Certifikat Poslodavac Partner možete doznati na stranici projekta www.poslodavacpartner.org.
Trenutno je 51 nositelj certifikata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Srbiji: 24sata, A1 Hrvatska, AbbVie Hrvatska, AbbVie Bosna i Hercegovina, AbbVie Biopharmaceuticals GmbH Srbija, AbbVie Biofarmacevtska družba Slovenia, Addiko Bank, Aminess hoteli i kampovi, Atlantic Hrvatska, Atlantic Srbija, Cemex Hrvatska, Ciklopea, Coca-Cola HBC Hrvatska, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, CROSCO, Erste&Steiermärkische Bank, Europa – upravljanje nekretninama, FINA gotovinski servisi, Heineken Hrvatska, Henkel Croatia, HEP Opskrba, Herbalife Hrvatska, HiPP Hrvatska, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Hrvatska pošta, Hrvatska poštanska banka, Hrvatski Telekom, INA, INA MAZIVA, JGL, JT International Zagreb, Kaufland Hrvatska, Lidl Hrvatska, Luckia Hrvatska, McDonald‘s Hrvatska, Molson Coors Bosna i Hercegovina, Mylan Hrvatska, Philip Morris Zagreb, Plavi tim, PLIVA Hrvatska, Poslovna inteligencija, Procter & Gamble, Raiffeisenbank Austria, Sandoz, Sberbank, SOS Dječija sela Bosna i Hercegovina, STSI, Tele2, Top Računovodstvo Servisi, Valoviti papir Dunapack i Zagrebačka pivovara.