Ukratko
StoryEditor

Hrvoje Kireta, direktor Hörmanna Hrvatska: Novi poslovni prostor približava Hörmann partnerima i kupcima u Hrvatskoj i regiji

09. Listopad 2023.
Hrvoje Kireta
U sklopu novoga poslovnog objekta u gospodarskoj zoni u Zaprešiću nalazi se i moderan showroom, edukacijski salon čija će primarna namjena biti potpora partnerskoj mreži i predstavljanje novih proizvoda. Na taj način bit ćemo potpora svojim partnerima u marketingu, educirat ćemo ih da kupcima mogu ponuditi odgovarajući proizvod i kvalitetno ga montirati

Sredinom rujna Hörmann Hrvatska preselio se u nove poslovne prostore u gospodarskoj zoni u Zaprešiću, obilježivši tako ujedno dvanaest godina poslovanja u Hrvatskoj. U sklopu poslovnog prostora s izložbenim salonom i središnje je skladište iz kojeg se proizvodi distribuiraju diljem Hrvatske. Direktor Hörmanna Hrvatska Hrvoje Kireta smatra da je preseljenje u novi i veći poslovni prostor bilo nužno za tvrtkin rast i razvoj kako bi se osigurale sve potrebne usluge za distribucijsku mrežu od arhitekata, građevinskih inženjera do krajnjih kupaca. Plan je, rekao je, biti još dostupniji i kupcima u regiji, što posebno uključuje Bosnu i Hercegovinu, dodatno ojačati mjesto na tržištu te se još više približiti hrvatskim kupcima.

Kakvo je bilo poslovanje u dosadašnjih dvanaest godina u Hrvatskoj?

– Prihodi su nakon krizne 2012. i 2013. rasli dvoznamenkasto svake godine. Stabilan rast omogućio nam je razvoj novih prodajnih kanala i uvođenje novih proizvoda Hörmann grupe na hrvatsko tržište. Otvorenjem predstavništva Hörmanna Hrvatska i prodaja i distribucija znatno su ojačale te se svake godine bilježi financijski rast i povećavanje udjela na tržištu. Prvi Hörmannovi proizvodi na hrvatskom tržištu bili su garažna i industrijska vrata. Uvijek nastojimo razumjeti potrebe i zahtjeve klijenata te pružiti rješenja koja ih najbolje zadovoljavaju. Odnos s njima i pružanje potpore imaju važnu ulogu u našem poslovanju. Za nas prodaja počinje onoga trenutka kad se kupac počeo koristiti našim proizvodima, što znači da u našem uspjehu najveću ulogu imaju djelatnici u prodaji, posebno u servisu. Hörmann doista cijeni svoje zaposlenike i promiče timski duh, suradnju i razvoj, što je ključno za uspješno poslovanje i postizanje ciljeva.

Koliko onda ulažete u zaposlenike?

–​ Hörmann kao i mnoge uspješne kompanije prepoznaje važnost uloge zaposlenika u postizanju ciljeva i održivog rasta. Strategija rasta i razvoja zaposlenika te razvoj timskog duha ima ključnu ulogu u tvrtkinu dugoročnom uspjehu. Ulažemo u obuku i razvoj zaposlenika kako bi imali potrebne vještine i znanje za obavljanje svojih poslova. Organiziramo i program mentorstva i treninga kako bismo pomogli zaposlenicima u njihovu osobnom i profesionalnom rastu. Veliku važnost pridajemo kulturi timskog rada te kontinuirano promičemo suradnju i zajednički rad među zaposlenicima. Podupiremo i ravnotežu između njihova poslovnog i privatnog života, što pridonosi njihovoj dobrobiti i zadovoljstvu.

Kako održavate kvalitetu proizvoda?

–​ Naši proizvodi proizvode se u visokospecijaliziranim tvornicama upotrebom suvremenih tehnologija i zadovoljavaju najstrože standarde kvalitete, inovativnosti, sigurnosti i dizajna. Svi napuštaju tvornicu tek nakon rigoroznog testiranja kvalitete. Krajnji kupac dobiva višegodišnje jamstvo na siguran rad Hörmannovih proizvoda, a jamčimo i isporuku zamjenskih dijelova. Kako bismo osigurali funkcionalnost i sigurnost proizvoda te produljili njihov vijek, krajnjim korisnicima nudimo opsežnu ponudu usluga održavanja i popravaka. Naš tim certificiranih servisnih tehničara specijaliziran je za inspekciju, održavanje i popravak svih Hörmannovih proizvoda. Naš servisni tim uvijek je spreman pomoći kupcima – 24 sata na dan, sedam dana u tjednu, 365 dana u godini.

Kako ćete jačati partnersku mrežu?

–​ U sklopu novoga poslovnog objekta nalazi se i moderan showroom, edukacijski salon čija će primarna namjena biti potpora partnerskoj mreži i predstavljanje novih proizvoda. Tako ćemo biti potpora partnerima u marketingu, educirati ih da kupcima mogu ponuditi odgovarajući proizvod i kvalitetno ga montirati. Uz razumijevanje tržišta i transparentnu komunikaciju marketinška potpora partnerima pomaže nam u promidžbi proizvoda i privlačenju novih klijenata. To uključuje marketinški materijal, strategije oglašavanja i potporu u digitalnome marketingu.

Koje su inovacije bile najvažnije za Hörmannov razvoj?

– Temeljni kamen položen je 50-ih godina prošloga stoljeća industrijskom izradom suvremenih garažnih krilnih podiznih vrata Berry. Sekcijskim vratima za garaže i industrijske objekte 60-ih započet je budući razvoj. Paleta proizvoda odonda se sustavno širila. Ona danas osim poznatih klasika obuhvaća rolo-vrata, klizna i brzokretna vrata, kućna i unutarnja vrata, dovratnike, pogone za vrata, protupožarna i dimootporna vrata, sustave pretovara te sustave za nadzor prilaza.

Je li hrvatsko tržište po nečemu posebno u odnosu na ostala u Europi ili svijetu?

– Visoka razina kvalitete standard je postavljen u Hörmannovu poslovanju. Sve je podređeno potrebama kupaca. Na hrvatskom tržištu to je katkad izazov jer povoljnija cijena za vrata iz domaće proizvodnje ne osigurava nužno stabilnost i kvalitetu koje su naglašene u našim proizvodima. Da bismo kupcima približili te standarde, imamo ekskluzivne ponude Hörmannova kućnog programa i njegovih najtraženijih proizvoda poput garažnih sekcijskih, kućnih ulaznih te sobnih vrata.

Koje nove proizvode možemo očekivati na hrvatskom tržištu?

– Težimo inovacijama u svojim proizvodima i tehnologijama jer nam unapređivanje i razvoj novih rješenja pomažu da ostanemo konkurentni. Na hrvatskom tržištu uskoro se mogu očekivati proizvodi za kontrolu pristupa kao što su parkirne rampe i podizni stupići te vrtne kućice, odnosno spremišta za alat.

Kako je nastala tvrtka Hörmann, koje su bile glavne točke razvoja?

–​ Hörmann je njemačka tvrtka koja se bavi proizvodnjom i prodajom garažnih i industrijskih vrata, sustava za upravljanje pristupom i drugih srodnih proizvoda. Godine 1935. osnovao ju je August Hörmann u njemačkom gradu Bielefeldu. U početku se, 1950., bavila proizvodnjom drvenih vrata i prozora te je bila među pionirima u razvoju automatskih garažnih vrata, što je bio velik korak za tvrtku i industriju u cjelini. Između 1960. i 1970. Hörmann je počeo proizvoditi i druge vrste vrata, primjerice industrijska i vrata za stambene i komercijalne objekte. Od 1970. tvrtka je počela širiti poslovanje izvan Njemačke i probila se na međunarodno tržište. Otvorila je mnoge podružnice i tvornice diljem svijeta. Nakon toga Hörmann je uvodio napredne tehnološke inovacije u svoje proizvode. Više od desetljeća tvrtka posvećuje pozornost održivosti i ekološkoj odgovornosti u proizvodnji svojih proizvoda, što je postalo važno pitanje u industriji. To uključuje smanjenje ekološkog utjecaja proizvodnje i uporabu materijala kojima se ne onečišćuje okoliš.

Koje su najvažnije kompanijske vrijednosti?

–​ Hörmann Njemačka i sve njegove podružnice, uključujući Hörmann Hrvatska, u poslovanju se vode ključnim vrijednostima kako bi uspješno poslovali i zadovoljili potrebe svojih kupaca. Te su vrijednosti kvaliteta, inovacija, sigurnost, održivost, fokus na klijenta i, ono najvažnije, ljudi. Hörmann Hrvatska nastao je 2011. preuzimanjem obiteljske tvrtke Sika koja je od 1994. ovlašteni Hörmannov partner. Za Hörmann smo se odlučili upravo zbog obiteljskog pristupa i dugogodišnje poslovne tradicije, visoke kvalitete proizvoda, estetike i sigurnosti. 

 

*Sadržaj nastao u suradnji s Hörmann Hrvatska

22. studeni 2024 12:59