Ukratko
StoryEditor

Nogometaši Luka Modrić i Bukayo Saka sklopili partnerstvo s brendom Snickers u najnovijoj kampanji

11. Lipanj 2024.
Luka Modrić

U novoj kampanji Snickers se udružio  s nogometnim zvijezdama Lukom Modrićem i Bukayom Sakom. Pomažući nogometnim navijačima izbjeći  ‘autogolove‘, Snickers im nudi svoju pobjedničku strategiju kako bi prevladali neugodne situacije u trenucima kada nisu svoji.

Kao što je prikazano u TV spotu, trenuci kada nismo sasvim svoji događaju se svima - bili profesionalni nogometaši ili ne, a ‘autogolovi‘ su nešto s čime se svi možemo poistovjetiti.

Osim što su zvijezde TV ekrana, Modrić i Saka kroz kratke video sadržaje dijele i svoja razmišljanja o nekim od najvećih pogrešaka nogometnih navijača, dok ocjenjuju njihove najveće ‘autogolove‘.

Od propuštanja gola jer ste kupili hot dog prije poluvremena, do dolaska na stadion s kartom na mobitelu kad vam je baterija pri kraju - oba igrača ocjenjuju greške od jedan do deset i čak otkrivaju neke svoje autogolove.

- Stvarno sam uživao raditi sa Snickersom. Bilo je zabavno komentirati neke od najsmješnijih pogrešaka u nogometu – greške se događaju i svatko može zabiti autogol, ponekad samo trebate pomoć da se vratite u igru - komentira Luka Modrić.

- Svi smo imali neugodne ‘autogolove‘ izvan terena, a nogomet je ništa bez naših navijača, ali šišanje kose tijekom utakmice vaše momčadi čista je desetka. Bilo je zabavno glumiti s Lukom, hvala Snickers timu što je to omogućio -  dodao je Bukayo Saka.

U sklopu ove kampanje održava se i nagradna igra u kojoj će sretni dobitnik imati priliku osvojiti igračku sesiju i susret s Lukom Modrićem. Prijave su otvorene do 31. srpnja 2024., a kako biste se prijavili za osvajanje nagrade posjetite web stranicu te ispunite online obrazac za registraciju.

- Znamo da navijači ne donose uvijek ispravne odluke pa smo htjeli istaknuti „autogolove“ koji se ponekad događaju, a tko ih može bolje oživjeti  od dva velikana svjetskog nogometa. Zabavna kampanja s Modrićem i Sakom potiče ljubitelje nogometa da se nasmiju svojim gafovima, dok Snickers pruža okus zadovoljstva koji te spašava u trenucima kada želiš zabiti glavu u pijesak -  komentirala je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Mars za UBBAI regiju.

22. studeni 2024 07:00