Hrvatska udruga za odnose s javnošću će 12. travnja dodijeliti nagrade najboljim ostvarenjima u PR industriji
Za manje od dva tjedna, 12. travnja, u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), održat će se tradicionalna dodjela nagrada 15. Grand Prix za najbolja ostvarenja u PR industriji. Samoj dodjeli koja će se održati online, prethodit će 5. travnja - Smotra finalista na kojoj će finalisti, odabrani tajnim i anonimnim glasovanjem žirija, predstaviti svoje projekte. Slijede finalisti po kategorijama:
Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama
- Turizam pomaže Baniji, 404 d.o.o. za Hrvatsku udrugu turizma (HUT)
- Interaktivna izložba "DiJAbetes pod kontrolom", Manjgura d.o.o. za Zagrebačko dijabetičko društvo
- "1100 kilomatara za 1100 terapija", CTA komunikacije d.o.o. za Ranka Dragičevića i Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“
Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva
- LAQO by Croatia osiguranje, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje predstavlja program prevencije LaqoPrevent, 404 d.o.o. za LAQO by Croatia osiguranje
- Span IPO, Media Val d.o.o. za Span d.d.
- Globalno predstavljanje električnog hiperautomobila Rimac Nevera, Bugatti Rimac d.o.o.
Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovčka društva
- Lansiranje BaDaBum digitalne platforme za razvoj dječjeg govora i jezika, Agencija 404 za klijenta MIND the KIDS d.o.o.
- Photomath - nova investicija, Komunikacijski laboratorij d.o.o. za klijenta Photomath d.o.o.
- Uplift, Mastercard i Media Val d.o.o.
- Svakome treba zagrljaj, svakome treba GUTljaj – Javnozdravstvena kampanja osvještavanja o disfagiji, Abeceda komunikacije d.o.o. za Fresenius Kabi d.o.o
Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje
- Franck Beestro, Franck d.d. i 404 agencija
- Ti kreiraš! – Natječaj za dizajn nove radne odjeće zaposlenika A1 Hrvatska centara, A1 Hrvatska d.o.o., PR agencija Madison Consulting
- Jana u 100% recikliranoj boci: Iz poštovanja prema prirodi, Jamnica plus d.o.o. i Abeceda komunikacije
- CSR kampanja Ožujskog piva 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!', 404 za Zagrebačku pivovaru
- Chefovi Vrte Zdravi Film – kampanja podizanja svijesti javnosti o važnosti smanjenja otpada od hrane, Komunikacijski laboratorij za klijenta Nestlé Adriatic
- Natječaj {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak, dm-drogerie markt d.o.o. i Madison Consulting d.o.o.
- Generacije zajedno, Hrvatski telekom i 404 agency
Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
- Projekt Qumans - kako smo povećali zadovoljstvo naših zaposlenika, 404 agencija za Q d.o.o.
- "Važnost mentalnog zdravlja: kad ako ne sad?“, Zagrebačka banka d.d.
- Osnivanje i razvoj volonterskog programa zaposlenika – Wiener wolonterski klub, Wiener osiguranje VIG d.d.
Grand PRix za političku komunikaciju
- Pravi odgovor za Varaždin– Neven Bosilj, agencija MEDIA VAL za klijenta SDP Varaždin
- "Moja slika grada - Makarska kojom se ponosim“ – Zoran Paunović, Agencija Media Val d.o.o. za klijenta SDP Makarska
- Kampanja za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. – Marko Filipović (SDP), Manjgura d.o.o. za GO SDP Rijeka
Grand PRix za komunikaciju događanja
- Dani piva Karlovac 2021., Grad Karlovac uz agenciju Fabula d.o.o.
- MEISTER THE LöK, Agencija za klijenta Komunikacijski laboratorij i G3 Spirits
- Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana, CTA komunikacije d.o.o za Kristijana Sindika
Grand PRix za digitalnu komunikaciju
- A1 mapa poslova i vještina budućnosti, A1 Hrvatska i 01Content&Technology
- "Virtualni stadion Hrvatskog telekoma", Hrvatski telekom i 404 agencija