Ukratko
StoryEditor

Poznati su finalisti 15. Grand Prixa

30. Ožujak 2022.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću će 12. travnja dodijeliti nagrade najboljim ostvarenjima u PR industriji

Za manje od dva tjedna, 12. travnja, u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), održat će se tradicionalna dodjela nagrada 15. Grand Prix za najbolja ostvarenja u PR industriji. Samoj dodjeli koja će se održati online, prethodit će 5. travnja - Smotra finalista na kojoj će finalisti, odabrani tajnim i anonimnim glasovanjem žirija, predstaviti svoje projekte. Slijede finalisti po kategorijama:

Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama

  • Turizam pomaže Baniji, 404 d.o.o. za Hrvatsku udrugu turizma (HUT)
  • Interaktivna izložba "DiJAbetes pod kontrolom", Manjgura d.o.o. za Zagrebačko dijabetičko društvo
  • "1100 kilomatara za 1100 terapija", CTA komunikacije d.o.o. za Ranka Dragičevića i Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“

Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva

  • LAQO by Croatia osiguranje, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje predstavlja program prevencije LaqoPrevent, 404 d.o.o. za LAQO by Croatia osiguranje
  • Span IPO, Media Val d.o.o. za Span d.d.
  • Globalno predstavljanje električnog hiperautomobila Rimac Nevera, Bugatti Rimac d.o.o.

Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovčka društva

  • Lansiranje BaDaBum digitalne platforme za razvoj dječjeg govora i jezika, Agencija 404 za klijenta MIND the KIDS d.o.o.
  • Photomath - nova investicija, Komunikacijski laboratorij d.o.o. za klijenta Photomath d.o.o.
  • Uplift, Mastercard i Media Val d.o.o.
  • Svakome treba zagrljaj,  svakome treba GUTljaj – Javnozdravstvena kampanja osvještavanja o disfagiji, Abeceda komunikacije d.o.o. za Fresenius Kabi d.o.o

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje

  • Franck Beestro, Franck d.d. i 404 agencija
  • Ti kreiraš! – Natječaj za dizajn nove radne odjeće zaposlenika A1 Hrvatska centara, A1 Hrvatska d.o.o., PR agencija Madison Consulting
  • Jana u 100% recikliranoj boci: Iz poštovanja prema prirodi, Jamnica plus d.o.o. i Abeceda komunikacije
  • CSR kampanja Ožujskog piva 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!', 404 za Zagrebačku pivovaru
  • Chefovi Vrte Zdravi Film – kampanja podizanja svijesti javnosti o važnosti smanjenja otpada od hrane, Komunikacijski laboratorij za klijenta Nestlé Adriatic
  • Natječaj {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak, dm-drogerie markt d.o.o. i Madison Consulting d.o.o.
  • Generacije zajedno, Hrvatski telekom i 404 agency

Grand PRix za unutrašnju komunikaciju

  • Projekt Qumans - kako smo povećali zadovoljstvo naših zaposlenika, 404 agencija za Q d.o.o.
  • "Važnost mentalnog zdravlja: kad ako ne sad?“, Zagrebačka banka d.d.
  • Osnivanje i razvoj  volonterskog programa zaposlenika – Wiener wolonterski klub, Wiener osiguranje VIG d.d.

Grand PRix za političku komunikaciju

  • Pravi odgovor za Varaždin– Neven Bosilj, agencija MEDIA VAL za klijenta SDP Varaždin
  • "Moja slika grada - Makarska kojom se ponosim“ – Zoran Paunović, Agencija Media Val d.o.o. za klijenta SDP Makarska
  • Kampanja za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. – Marko Filipović (SDP), Manjgura d.o.o. za GO SDP Rijeka

Grand PRix za komunikaciju događanja

  • Dani piva Karlovac 2021., Grad Karlovac uz agenciju Fabula d.o.o.
  • MEISTER THE LöK, Agencija za klijenta Komunikacijski laboratorij i G3 Spirits
  • Zlatna vrpca - 7 maratona u 7 dana, CTA komunikacije d.o.o za Kristijana Sindika

Grand PRix za digitalnu komunikaciju 

  • A1 mapa poslova i vještina budućnosti, A1 Hrvatska i 01Content&Technology
  • "Virtualni stadion Hrvatskog telekoma", Hrvatski telekom i 404 agencija
21. studeni 2024 16:40