Ukratko
StoryEditor

Priceless Croatia– moć privatnog sektora u turističkoj promociji

04. Lipanj 2018.

Nakon što se prošle godine pridružila najatraktivnijim turističkim destinacijama na globalnoj platformi Priceless®Cities, Hrvatska u okviru projekta Priceless Croatia predstavlja nova iskustva i ponude koje su od 1. lipnja dostupne turistima diljem svijeta. Ova digitalna platforma korisnicima Mastercard kartica pruža posebna iskustva u gradovima u kojima žive i u koje putuju te na taj način među putnicima iz 87 zemalja diljem svijeta promiče turističku ponudu odredišta.

Korporativni program vjernosti funkcionira kaoplatforma za privlačenje turista

Inače, ova međunarodna inicijativa korisnicima Mastercard kartica nudi jedinstvena iskustva koja se ne mogu kupiti novcem, a pokrenuta je 2011. godine u New Yorku. Jedinstvena iskustva – oblikovana u suradnji s lokalnim institucijama, objektima i trgovcima – turističku ponudu čine atraktivnijom, a komuniciraju se globalnoj publici na platformi www.priceless.com koja se pak promovira korisnicima Mastercard kartica na nizu tržišta čime se kontinuirano privlače i novi posjetitelji. Na taj način inicijative privatnog sektora poput ove predstavljaju značajan poticaj turističkoj promociji destinacije.

>>>Predstavljen PayDo, inovativna aplikacija za plaćanje parkinga

- Naša zemlja savršeno odgovara globalnoj kampanji Priceless Cities te smo ponosni što jebrand ‘Priceless‘ zaživio i kod nas. Željeli smo korisnicima naših kartica omogućiti da dožive posebnosti koje Hrvatska nudi te vjerujemo da će Priceless Croatia obogatiti međunarodni utjecaj Hrvatske kao atraktivne i zanimljive turističke destinacije, rekla je Gea Kariž, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku.

- Program Priceless Cities ključan je u pozicioniranju branda Mastercard i povećanju njegove vrijednosti te je ujedno važan čimbenik u postizanju naših poslovnih ciljeva.

Moderni turisti destinacije najprije istražuju online

Zanimljivo, svijetom je u 2017. putovalo više od 1,32 milijarde stranih turista, 7 posto više nego u 2016. što je najsnažniji rast u posljednjih sedam godina. Za ovu godinu analitičari prognoziraju da bi mogla biti još bolja od lanjske, i to za 4-5 posto. Pozitivan trend vidljiv je i kod nas – u 2017. je u Hrvatskoj bilo 17,4 milijuna turista što predstavlja rast broja dolazaka od 13 posto u odnosu na 2016.

Ujedno, napredak tehnologije je promijenio način na koji živimo, ali i putujemo, pa se putnici današnjice razlikuju od tipičnog putnika kakvog smo poznavali dosad. Moderni putnici su, naime, digitalno sve osvješteniji, internet je postao ključno mjesto za informiranje o destinacijama te rezervaciju i plaćanje puta ili smještaja, a platforma Priceless Croatia logičan je korak u promociji Hrvatske kao turističke destinacije u takvom okruženju.

>>>Mastercard: 22% Hrvata kupuje online najmanje jednom tjedno, a najčešće se odlučuju za odjeću i obuću

Priceless Croatia predstavlja program dodane vrijednostiusredotočen na potrebe potrošača.

- Priceless Croatia bit će dostupan svim korisnicima Mastercard kartica u preko 80 zemalja svijeta. Dakle govorimo o stotinama milijuna potencijalnih korisnika. Cijela promocija je pak pomno isplanirana te uključuje kampanje na hrvatskom tržištu i tržištima zemalja iz kojih kod nas dolazi najviše turista, ali i u zemljama poput Velike Britanije. Vjerujem da ćemo kroz kvalitetnu promociju osvijestiti pogodnosti koje pruža Priceless Croatia te u našu zemlju dovesti nove turiste koji će je pamtiti po pozitivnom i nezaboravnom iskustvu. Tako bi se dobre marketinške brojke prelile u one nešto ‘opipljivije‘, odnosno veće prihode za naše partnere koji ‘primaju‘ Mastercard kartice, ali i sami državni proračun, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.

Hrvatska u probranom društvu višemilijunskih gradova

Iako Hrvatska kao mediteranska zemlja u srcu Europe s brojnim prirodnim ljepotama, bogatom kulturnom baštinom i sjajnom gastronomskom ponudom čini izvrsnu platformu za jedinstvena iskustva, njezin ulazak u ovaj globalni program rezultat je napora lokalnog tima kompanije Mastercard. Hrvatska je tako, uz zalog od 15,5 milijuna turista koji su je posjetili u 2016., ušla u probrano društvo –uz bok destinacijama kao što su Sydney, Bali, Bangkok, Rim, Pariz, Berlin, Madrid, London, Rio de Janeiro, Montreal ili New York.

>>>‘Ego turizam’: Milenijci mijenjaju industriju putovanja

Nakon registracije na internetskoj stranici www.priceless.com, korisnici Mastercard kartica iz cijelog svijeta mogu doživjeti borbu gladijatora u jednom od šest najvećih rimskih amfiteatara na svijetu, sudjelovati na Pula Film Festivalu, doživjeti najstariji hrvatski ulični festival Špancirfest kao VIP posjetitelj, otkriti tajnu proizvodnje piva u istarskom San Servolu, kušati nabolje svjetsko maslinovo ulje, uživati u degustaciji vina i večeri koja je pripremljena iz organskog vrta, razotkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, biti u backstageu na festivalu Ultra Europe, upoznati mračnu stranu Zagreba od srednjeg vijeka nadalje, otkriti najsunčaniji hrvatski otok i dugogodišnju vinsku tradiciju, uživati na privatnom brodu u Šibeniku, koncertu Jessie Ware ili ručku s poznatim hrvatskim kuharom tijekom vožnje balonom u oblacima te još mnogo toga.

>>>‘Ciganin, ali najljepši’ stiže na 11. Weekend Media Festival

Ova iskustva prate jedinstvene ponude poput različitih pogodnosti vezanih za smještaj, kulinarskih iznenađenja u vrhunskim restoranima, popusta na ulaznice za muzeje i jedinstvenih festivalskih mogućnosti. Također, tu će biti i posebni doživljaji u restoranu Boškinac na Pagu te različite dodatne pogodnosti vezane uz koncerte i predstave na Dubrovačkim ljetnim igrama te privatne jazz koncerte u Zagrebu.

Za više informacija posjetite www.priceless.com/croatia

22. studeni 2024 18:12