Želite grijana sjedala u svome novom, vizualno savršenom i tehnološki naprednom BMW-u? Nema problema, ali odsad se na tu uslugu morate pretplatiti. Nije više dovoljno samo pri narudžbi vozila zahtijevati tu opremu i pritisnuti gumb, ta su vremena iza nas. Premda se ljudi još ne mogu načuditi toj BMW-ovoj odluci i jednostavno im je nevjerojatno da automobilska industrija uvodi pretplatne poslovne modele, iz dana u dan sve više tržišta za grijana sjedala u novim BMW-ima traži 18 dolara mjesečno ili 180 dolara godišnje. Pa tko voli... A nije BMW ni jedini koji se igra s novim poslovnim modelom – Tesla već godinama ima vlastite pretplate a o tome razmišljaju i drugi proizvođači automobila. Zašto je pretplatni model mokri san svakog poduzetnika u temi tjedna piše Ksenija Puškarić.
Hoće li DORH i USKOK dokazati kriminal u Ini vrijedan više od milijardu kuna? Pitanje nije bezazleno jer koliko god dokazi (barem oni za koje znamo) bili jaki, upitno je hoće li biti raskrinkani svi kriminalci u toj kompaniji jer mnoge afere u kojima su sudjelovale krupne ribe nisu riješene. Ili su u najboljem slučaju riješene guljenjem krumpira. Imamo razloga sumnjati da je počinjeni kriminal u Ini proveo tek četvrti menadžerski ešalon, a da nitko drugi o tome nije imao pojma. Možda je ovo prilika da se osvijesti važnost primjene zakona u našoj zemlji. Građani su naviknuli da nakon pompoznih uhićenja i medijskog sramoćenja osumnjičenih, okrivljenici navodnih kaznenih dijela u području gospodarstva na kraju dobiju ili gotovo simboličke kazne ili jednostavno budu oslobođeni. O gospodarskom kriminalu i lošim Zakonima piše Edis Felić.
Hrvatska ovaj tjedan ugošćuje i organizira 'Tursko-hrvatski forum' na koji stižu najviši turski politički dužnosnici i predstavnici vrlo jakih turskih kompanija željnih novih kontakata i poslovnih prilika u Hrvatskoj. U povodu Foruma razgovarali smo s predstavnikom prvoga turskog investitora u Hrvatskoj Burakom Baykanom, regionalnim direktorom Doğuş grupe, koja je već dvanaest godina u hrvatskom turizmu. Sagradila je dosad lanac marina i hotele, međutim te je projekte u međuvremenu prodala, a trenutačno razvija najzahtjevniji i najvrjedniji projekt, rekonstrukciju hotela Maraska u Zadru te gradnju luksuznih brendiranih stanova. Hotel će raditi pod brendom Hyatt te će biti prvi objekt pod tim luksuznim brendom u Hrvatskoj. S Burakom Baykanom je razgovarala Željka Laslavić.
Uz navedene teme u novom broju čitajte i o ekstraprofitu koji na savršeno slobodnom tržištu ne postoji te o poduzetnicima koji su potražili druge biznise koje su pronašli u poljoprivredi.
Također, uz novi broj stiže i poseban prilog 'Obrazovanje i karijere'.