Umjetna inteligencija (AI) transformira prodajnu industriju omogućavajući prodajnim timovima da rade učinkovitije uz niže troškove i omoguće pružanje hiperpersonaliziranog iskustva za klijente.
Kako biste upoznali prednosti koje donosi umjetna inteligencija tvrtka FrodX organizira besplatni webinar ‘Umjetna inteligencija- od marketinga i iskustva klijenta do učinkovitog programa vjernosti‘, koji će se održati u srijedu, 15. ožujka od 9.00 do 11.00 sati.
Na webinaru ćete saznati kako umjetna inteligencija transformira prodaju te kako iskoristi suvremenu tehnologiju za poboljšanje korisničkog iskustva i poticanje rasta prodaje. Istražit ćemo potencijal umjetne inteligencije u poboljšanju angažmana kupaca, personalizacije ponude i zadržavanja kupaca, što u konačnici dovodi do povećanja prihoda i razvoja vjernosti brandu.
Uz pregled najnovijih trendova, strategija i najboljih primjera iz prakse dobiti ćete praktične savjete o tome kako ih primijeniti u vlastitom poslovanju.
Kroz webinar vas vode Dejan Blatnik, direktor tvrtke FrodX Hrvatska i Luka Kapović, MarTech specijalist tvrtke FrodX. Stručni panelisti podijelit će svoje uvide i iskustva o tome kako se umjetna inteligencija može integrirati u različite faze korisničkog puta te:
- Kako smanjiti troškove i povećati fleksibilnost i učinkovitost poslovanja
- Koje su najnovije AI tehnologije i trendovi ključni u pružanju iznimnog korisničkog iskustva te
- Kako što bolje upoznati svoje kupce i izgraditi uspješan program vjernosti koji daje rezultate.
Prijavite se besplatno na sljedećem linku i rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.
Webinar je namijenjen svim rukovoditeljima u B2C tvrtkama, e-commerce, „brick&mortar“, „brick&click“ tvrtkama, odnosno svima koji su već danas svjesni nužnosti prelaska u digitalni svijet.
FrodX tim na projekte digitalizacije i transformacije marketinga i prodaje gleda iz druge perspektive te se fokusira na proizvod i povećanje prodaje. Svojim jedinstvenim, multidisciplinarnim pristupom, uz pomoć tehnologije i vlastitog tima stručnjaka klijetima pomaže u kulturološkoj i tehnološkoj transformaciji, pogotovo u B2B segmentu.