‘‘Potpisivanjem ugovora o ekskluzivnom partnerstvu i franšizi za Hrvatsku s vodećim slovenskim skioperatorom SKIFUN-om, Uniline je učinio značajan iskorak ka svom pozicioniranju na tržištu skijaških turističkih programa, osnažujući time svoju poziciju vodećeg hrvatskog turoperatora. Iznimno smo ponosni što naša kompanija postaje nositelj franšize SKIFUN-a za Hrvatsku, a od suradnje naših dviju kompanija očekujemo novu sinergiju i uzlet na ovom specifičnom tržišnom segmentu u Hrvatskoj. Već sada bilježimo izuzetan rast skijaških rezervacija domaćih gostiju u odnosu na isto razdoblje 2017.,‘‘ izjavila je Sandra Gobin, članica Uprave Unilinea za Sektor prodaje i produkcije.
Povijesni put vodećeg slovenskog skioperatora započeo je prije više od deset godina prvim turističkim programima na slovenskom skijalištu Vogel. Ubrzo se ponudom skijaških aranžmana i školom skijanja šire na vodeća skijališta Francuske, Švicarske, Italije, Austrije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije te Bugarske stvarajući bazu od preko 400 poslovnih partnera na svim većim europskim skijalištima.
Bijeli tjedan
SKIFUN-ova online rezervacijska platforma ljubiteljima skijanja omogućava jednostavan pregled ponude smještaja i skipasseva te rezervacijski proces u četiri brza koraka.
U Unilineu posebno računaju na tzv. ‘‘bijeli tjedan‘‘ ili ‘‘ hrvatski skijaški tjedan‘‘ koji započinje nakon božićnih i novogodišnjih blagdana. Tada na skijanje, prvenstveno zbog zimskih školskih praznika, kreće većina, odnosno gotovo 70% od preko 200 tisuća hrvatskih skijaša, a ta se brojka iz godine u godinu povećava.
Tradicionalno su njihova omiljena odredišta ponajviše skijališta u Austriji, potom u Italiji te Sloveniji, a u novije vrijeme i u Francuskoj, koju često odabiru mlađe dobne skupine skijaša.
Blizina ski odredišta i cijena za većinu domaćih skijaša i dalje ipak ostaju presudni faktor u donošenju odluke o konačnom odabiru destinacije, a od sada su im putem Unilinea i SKIFUN-a otvorena vrata za nove nezaboravne skijaške avanture.